Iemand die dit herkent

Discussion in 'Zwangerschap' started by Happymum83, Nov 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happymum83

Happymum83 Nieuw lid

Jan 10, 2013
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Iets er iemand die hier iets van herkent, ik ben 5.3 weken zwanger, zondag tot en met dinsdag middag had ik iedere keer na het plassen met afvegen bruine afscheiding, toen is het eventjes gestopt tot net toen weer een beetje bruin/roze.

In de eerste week had ik diverse kwaaltjes maar deze lijken ook af te nemen. Test geeft wel nog aan dat ik +3 zwanger ben.

Heb maandag de echo maar ben zo bang dat het fout zit

2. RLSD

RLSD Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent als je wat bruin/roze verlies hebt (gehad) en je kwaaltjes afnemen. Toch hoeft het niks te zeggen. Ik heb ook wat roze afscheiding gehad in het begin en er bleek niks aan de hand te zijn.

Hoop dat de dagen een beetje omvliegen voor je en dat je maandag een mooie echo hebt!

Happymum83 likes this.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,336
    8,836
    113
    Female
    Dat is schrikken! Bloedverlies kan onschuldig zijn. Als je bloedverlies blijft houden zou ik gewoon je verloskundige bellen.

4. Orchidea

Orchidea Bekend lid

Jun 1, 2018
    857
    516
    93
    Female
    Ik had in het begin ook wat rozige afscheiding. Uiteindelijk een tot nu toe mooie zwangerschap. Ik zou mij pas zorgen maken over helderrood bloedverlies

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    Ik heb in mijn eerste en derde zwangerschap regelmatig bruine en roze bloedverlies gehad. Beide zwangerschappen zijn goed afgelopen en er zijn twee kerngezonde meiden uit voortgekomen :)

Sterkte, hopelijk een mooie echo maandag!

6. Streepjespyjama

Sep 26, 2020
    39
    23
    8
    Female
    Tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen had ik ook wat bloedverlies, bij de eerste zelfs een keer een maandverbandje vol. Daarna hield het op en is er uit die zwangerschap nog een gezonde dame geboren. Mijn kwaaltjes wisselden de eerste weken ook, soms was ik enorm misselijk en dan de dag daarna voelde ik ineens niks meer en hoopte ik dat ik weer kwaaltjes zou krijgen. Omdat vervolgens 2 dagen later weer te vervloeken omdat ik de hele dag boven de wc-pot hing :rolleyes:

Na een paar weken stabiliseerden de kwaaltjes, tot ze langzaamaan verdwenen rond een week of 13-14. Toen wist ik dat het goed zat en durfde ik te vertrouwen, omdat ik bij de vk het hartje kon horen met de doppler en goede echo's had gehad.

Share This Page