ik kan er weinig van maken? mijn echos zagen er anders uit. maar was ik.ook een week verder. die cirkel. is dat toevallig een grote follikel?
Op de onderste foto een streepvormige baarmoeder met iets verdikt endometrium. Er is geen overduidelijk vruchtzak aanwezig wat kan passen bij een heel prille zwangerschap (al dan niet op de goede plek) of een status na een miskraam. Aangezien dit de moeilijker te beoordelen echofoto's zijn, zelfs voor een kenner, vraag ik me af of dit forum een plek is om een antwoord te krijgen waar je echt iets aan hebt. Ik neem aan dat de gynaecoloog die de echo heeft gemaakt uitleg heeft gegeven over wat er gezien is.
Als je nou even mijn handtekening lees dan zie je dat ik morgen onder het mes moet ivm mogelijke bbz.. Aangezien wij onze twijfels hebben vraag ik hier om advies. Daar is dit forum toch ook voor!?
Wat zei de gyn? Ik sluit me aan bij verdikt baarmoederslijmvlies. Had ik vorige week ook op de echo ( miskraam, waren ook bang voor bbz maar door t dikke bms vlies en goed uitziende eierstokken konden ze t wel uitsluiten + hcg bloed onderzoek natuurlijk) Is je hcg al gecheckt of t laag is? Mijne was goed laag.
Lijkt mij inderdaad op verdikt baarmoederslijmvlies.. wat k*t voor jullie zeg! Hoop dat het toch niet zo is.
Ik heb geen opleiding gevolgd maar het lijkt mij bloed? Heb dit zelf wel eens op echo gezien. ( heb elke week n echo dus opzich wel iets ervaring) t is namelijk ook niet rond zoals een vruchtzak
Ik denk idd vocht of bloed. Heb ook rond jouw termijn ook een bbz gehad, had soort gelijk beeld. Bij 5,5 weken ziet een goede zwangerschap er anders uit. Sterkte!
Ik ben thuis. Was 1 grote puinhoop van binnen eierstok en eileider zaten helemaal verkleefd aan mijn darm. Eileider, eierstok en stukje darm verwijderd. Nu herstellen en dan gaan beraden of we toch nog een ivf poging gaan doen. Ik heb nu nog 1 eierstok en baarmoeder, rest is weg, dit was bbz 2...