Hallo allemaal! Ivm met een vorige buitenbaarmoederlijke zwangerschap nu al bij 5 weken en 4 dagen een inwendige echo gehad om te kijken of kleintje nu wel op de juiste plek zat. Er was gelukkig op de juiste plek een vruchtzakje te zien maar niets erin, moet ik me zorgen maken of was het gewoon te vroeg.. Ik heb de echo bijgevoegd, bedankt alvast voor jullie reacties!
Volgens mij is dat op die termijn echt best gebruikelijk. Heeft de arts er niet een beetje bij gezegd of het er vooralsnog ok uitZag?
Het is nog zo klein op deze termijn dat is nog niet goed te zien. Vruchtje is misschien 1 of 2 mm groot... Hele normale echo hoor!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heb mijn 5 weken echo erbij gepakt en ziet er precies hetzelfde uit. (Ben inmiddels 34 weken). Gefeliciteerd!!
De baarmoeder ziet er goed uit en het vrachtzakje ook. Op dit termijn is dit een normale echo hoor. hebben ze niets erbij gezegd?
Bedankt! Ben al stuk gerustgesteld. Nee verder weinig gezegd vandaar dat ik me zorgen maakte. Moet over 2 weken terug komen.