Woensdagmiddag, nog 2 nachtjes slapen Woe slag ochtend wordt een hele inproductieve dag weet ik nu al
Vandaag een echo gehad maar daar zijn we helaas niet veel wijzer van geworden. Over 3 weken terug. Tot die tijd gedulde hebben en afwachten
Wat was er op de echo te zien dan? Met 6 weken en 4 dagen hoor je toch al iets te kunnen zien? En waarom pas over 3 weken weer?
De natuur geeft gewoon niet alles prijs. Het vruchtje lijkt in orde het vruchtzakje lijkt afwijkend. Als het vruchtzakje inderdaad niet in orde is dan maakt het niet zoveel uit of het vruchtje in orde lijkt, hij wordt dan toch afgestoten. Daar heeft niemand nu invloed op dus wachten we het af. Deze eerste weken zijn sowieso pril en als het mis is Heb ik liever dat hetnu mis gaat dan later
Dat lijkt mij schrikken, maar het is er dus toch 1 ipv 2? Wat heftig dat je dan drie weken moet wachten. Was de vk/gyn er wel positief over? Ik heb geen idee wat het betekent als de vruchtzak wat afwijkend is? Ik duim voor een happy ending!
Oh jeetje wat een onzekerheid zeg. Dus was maar 1 vruchtzakje en vruchtje te zien? Hopelijk heb je over een paar weken toch een mooie echo. Sterkte in deze onzekere periode.
Uterus bicornis; dat blijkt de verklaring van de 2 holtes, ik heb dus blijkbaar een hartvormige baarmoeder met 2 holtes. In 1 zit een gezond goed groeiend vruchtje, de andere is leeg. De holtes zijn niet verbonden dus de vorm van het vruchtzakje is in orde. Het is een aangeboren afwijking die voor miskramen en moeilijkheden tijdens de zwangerschap zou kunnen zorgen. Maar dit is mijn 4e (!) zwangerschap en ik hen er nog nooit last van gehad met boven gemiddeld grote babies. Dus ik maak me geen zorgen maar wel heeeeel vreemd dat dit nu pas aan het licht komt. De echoscopiste was ook erg verbaasd te horen dat ik eerder echo's Heb gehad en dat dit nooit eerder is gezien. Maar gelukkig Heb ik er dus Geen last van en is ukkie in orde! Dank Voor het meedenken en mee leven hier!