Hoi! Ik heb vanmiddag een echo gehad met 25 weken. Ik gaf duidelijk aan het geslacht niet te willen weten. Zegt ze opeens: "ik kon het geslacht net duidelijk zien". Dus mijn vermoeden is nu heel sterk dat het een jongen is of kunnen ze bij meisjes het ook zo duidelijk zien?
Hahaha, sorry maar ik moet nu denken aan de echo toen bij mijn zoontje. De echoscopiste zei nou daar kan ik niet omheen!! Man helemaal trots die kamer uit, zo van dat heeft ie van mij. Wil niet zeggen dat ze dit bij jou ook zo bedoelde hoor... Ze had waarschijnlijk scherp beeld.
Bij beide is het duidelijk te zien, dus het hoeft niks te zeggen. Wel vreemd dat ze dat zo zegt trouwens. Vooral als jij het expliciet hebt aangegeven het niet te willen weten.
Vond ik zelf ook vreemd. Ik wil dat het echt een verrassing blijft tot de geboorte. Ben nu gewoon een beetje teleurgesteld dat ik het geslacht misschien weet.
Bij onze oudste (dochter) wilden we het ook niet weten. Ze vroegen bij de 20w echo wel 3x of we het echt niet wilden weten. En op een gegeven moment zei ze, 'nou, ik heb het al gezien hoor, jullie niet'? Maar ik wist echt niet waar ik naar had moeten kijken. In ons geval bleek het dus een meisje te zijn!
Maar misch ook niet!! Ik had extra echos en die dame had t maar over zij, wij wilde t ook niet weten.. T is toch echt een jongetje!
Maar dat is toch absoluut niet het geval? Op basis van deze uitspraak is het nog steeds 50/50 en dit is echt puur de invulling die jij er aan geeft in mijn ogen...
Hier twee meisjes, bij de echo werd gezegd;’Oeh, dat was wel heel duidelijk te zien... willen jullie het weten?’ Meisjes dus he! Zegt niks die uitspraak, zowel piemeltje als vagina kunnen echt overduidelijk zijn op een echo
Zegt helemaal niks. Bij mijn beide kinderen zeiden ze dat het geslacht overduidelijk te zien was. Zijn beide meisjes.
hoi ik snap je helemaal. wij hadden dezelfde situatie bij onze eerste. Ik had het gevoel dat ik een jongentje kreeg en toen zeiden ze bij de 20 weken echo. het geslacht is overduidelijk te zien als je het wil weten. wij wilde het niet weten maar toen was ons gevoel helemaal oke het wordt een jongetje. Toch kwam er een meid uit. ik was door de echo zo zeker van me zaak geworden dat ik na de bevalling wel 4 keer heb gevraagd is het een meisje. dus het zegt totaal niks. later heb ik die specifieke echo nog gezien. en zelfs ik als leek kon duidelijk zien dat het een meisje werd. groetjes
Ze kunnen het bij allebei "duidelijk" zien. Ik zou het gevoel van nu weet ik het mischien lekker van je af zetten.
Bij ons was het geslacht ook duidelijk te zien. Zoals je op de echo ziet en het is een meid. Het ligt er maar net aan hoe duidelijk ze het in beeld krijgen. Hoop dat je zo iets gerustgesteld bent
Bedankt allemaal voor de reacties! Ben opgelucht te lezen dat het in sommige gevallen ook gewoon een meisje bleek te zijn en is de kans nu voor me gevoel ook weer 50/50.
Even off topic (sorry) Maar moet hier echt om lachen. Bij ons was precies hetzelfde (wij wilde het wel weten) was Overduidelijk een jongen. Dus ook mijn partner super trots hihi.... Maar nee ze hebben dat niet van onze mannen maar dat komt door onze hoeveelheid vrouwelijke hormonen tijdens de zwangerschap sorry mannen On topic. Volgens mij zegt het niets hoor. Bij vrienden van ons werd ook door de echocopist gezegd.... zooo dat is niet te missen. Die vriend van ons helemaal blij... Dat moest wel een jongen betekenen... Maar nee hoor was juist overduidelijk een meisje. Volgens mij hoeft zo'n uitspraak dus helemaal niets te verklappen. Al is het wel een beetje slordig dat ze er überhaupt een uitspraak over doet, als je duidelijk aangeeft het niet te willen weten.
Dit is inmiddels mijn vijfde zwangerschap. Ik weet nu ook wel waar ik naar zit te kijken als ik een echo heb. Zowel bij mijn jongste zoontje, als bij mijn dochtertje (nu nog in mijn buik) dacht ik het geslacht al te zien voordat de echoscopiste het überhaupt had gezegd. En ik had het goed ook nog Dus ja, ook het geslacht van mijn dochtertje was duidelijk te zien hihi en dat al bij 14 weken! Laat staan bij 25 weken...
Bij de 20 weken echo vroeg degene die de echo maakte of we het geslacht al wisten/wilden weten. Ik zei dat het waarschijnlijk een meisje was maar dat het niet volledig zeker was, hij zette het apparaat erop en zei vrijwel meteen: 'Nou nu wel, hier kun je niet omheen.' Dus bij beide geslachten kan het heel duidelijk zijn en ik denk dat je nu echt nog niets zeker weet.
Het lijkt mij dat als je met 25 weken tussen de benen kijkt het geslacht gewoon altijd heel erg duidelijk is. Overduidelijk een jongen (want piemel) , overduidelijk een meid (want geen piemel).
Ik had laatst bij.17 weken. Wou het ook niet weten. Toen was de baby heel druk en had relatief lange benen. Toen zij ze: Als dat geen voetballertje wordt Maf toch