Hallo allemaal, 29 september gestopt met de pil. 2 november sochtends buikkramp gehad met lichte bloeding paar dagen, Waarschijnlijn innesteling? Vanaf 9 nov. heb ik al hele lichte streepjes op mijn zwangerschapstesten! Heb inmiddels al verschillende merken geprobeerd! 15 nov. clearblue gedaan en deze gaf aan 1-2 weken zwanger Helaas krijg ik bij de andere zwangerschapstesten nog steeds geen donker wordende streepjes Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes mij
Geen ervaring mee.. maar volgens mij ben je gewoon zwanger want de cb geeft 1-2 aan. . Als je nog voor nod zit kan het goed wezen dat ze nog niet donker genoeg zijn de strepen. . Wat versta jij eigenlijk onder lichte streepjes? Heb je een foto? Anders miss een bloed test vragen?
Heb je een rij van AL je testen? Op volgorde onder elkaar Cb geeft aan zwanger maar aks je testen niet donkerder worden kan het ook vroeg misgegaan zijn
Ja weet je als testjes niet duidelijker worden stijgt je hcg ook niet. Dan is er iets niet in orde ... Je kan je vk bellen en dit uitleggen
Volgens mij word ik nu ongesteld inderdaad! Hopelijk worden de volgende keer mijn zwangerschapstesten steeds donkerder! Allemaal bedankt voor jullie eerlijke reacties! Liefs
ik heb dit ook vorige maand gehad 2 weken lang constant lichte streepjes ik was wel zwanger ( heel pril) maar het hcg steeg niet meer veder, maar mijn lichaam werkte het niet weg waardoor ze zwangerschapstesten een licht streepje aangaven en ik niet ongi werd.. uiteindelijk mocht ik kiezen van de gyn om te wachten of voor pilletjes maar ik heb gewacht het werd na 3 weken ongi uiteindelijk direct daarna was het hcg gedaald sterkte!
Hier bij mijn mk ook heel licht stijgende lijntjes (wel iets meer dan bij jou) maar was ook niet goed helaas Sterkte!
Dat licht aan de hoeveelheid uGL in je urine. De ene heeft hier meer van en de ander minder, hoe minder uGL, hoe lichter het streepje.
Ik heb vandaag en gister een positieve test gehad, heb ook een redelijk licht streepje, die van vandaag was wel wat donkerder. Hier een foto van mijn testen: (Kruidvat 2v5).