De 11 e ronde in

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lynn83, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Hoi allemaal,

In maart ben ik alweer een jaar bezig. Wat gaat de tijd toch snel. Ik weet nog dat ik zelfs een beetje zenuwachtig was toen ik stopte met de pil. Stel je voor dat ik na 1 keer zwanger zou zijn! Maar nu denk ik was ik maar gelijk de eerste ronde zwanger geworden want nu al 11 maanden bezig. Ik heb 10 rondes een hele reglmatige cyclus gehad maar de laatste keer heeft het 5 dagen geduurd ik heb nu ook geen idee wanneer het nu komt als het weer is als voorheen dan kan ik over een week testen :) :)
    Zijn er nog meer meiden die eerst geregeld ongi waren en nu opeens niet meer :(: Ik heb nu ook geen idee wanneer we moeten klussen.

Liefs Lynn :rolleyes:

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hey meis,

Ik ben dan nog lang niet zo lang bezig als jou, maar ik dacht ook een relatief regelmatige cyclus te hebben.. 33-27-28-34... en nu inmiddels op dag 53..

En wat betreft klussen, gewoon proberen om de dag of om de 2 dagen.. Dan is de kans het grootst dat je je ei te pakken hebt! En misschien is het een idee om te gaan tempen of ovutestjes te gebruiken? Kan je ook wat meer duidelijkheid geven..

Succes meis en hoop voor je dat het heel snel raak is!

3. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Hoi Saz,

Bedankt voor je berichtje. Dag 53 dat is echt lang dat heb ik nog nooit gehad bij mij was het 5 dagen. Maar het is wel heel frustrerend. Het is idd misschien wel een idee om met ovutesten te beginnen. Maar dat temperaturen is dat wel een beetje duidelijk. Hoe werkt dat precies

Voor jou ook veel sterkte

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi lynn

ik ben al 20 maanden bezig zonder resultaat helaas ik was tot vorige maand elke 28 dagen ongi en vorige maand ineens overtijd 5 a 6 dagen en werd toch ongi raar he dat het ineens kan veranderen

5. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Hoi Lisje,

Jij bent al lang bezig, loop je al in het ziekenhuis of nog niet. Ik vind het inderdaad ook vreemd dat je cyclus zo kan veranderen. Ik was ook altijd na 28 dagen ongesteld. heb je die keer ook veel testen gedaan. Veel succes met zwanger worden en ik hoop dat het nu snel raak is.

Liefs Lynn

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi lynn'

ja heb toevallig volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli maar had gehoopt niet te hoeven gaan ik had namelijk afgelopen zaterdag een lichte posi test van kruidvat die cb maar denk dat die vals was want daarna alleen maar nega en nu veel buikpijn

ja in de 5 dagen zeker veel testen gedaan werd helemaal gek was nog nooit overtijd geweest

ja bedankt en jij ook s6 he

7. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo dames,

voor ons is dit ook ronde 11. Ik merk wel dat ik steeds meer twijfels krijg of het ooit wel gaat lukken, maar toch elke maand wel met goede moed weer verder.

8. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Lisje balen dat die test vals was! Dat is een flinke domper. hopelijk komt er volgende week iets uit. Fetriliteitspoli is dat speciaal voor als je zwanger wilt worden? Sorry daar heb ik me nog niet in verdiept.

Yvo onze tijd komt hoop ik snel! Ik ken het gevoel dat je het idee hebt dat het nooit meer wil lukken. Maar we moeten positief blijven. Sterkte

9. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    nou echt wel

ja ik krijg daar als het goed is onderzoeken en mijn vriend zijn kwakkie wordt dan ook na gekeken ;)

10. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Hopelijk is dat allemaal goed! veel sterkte toegewenst en laat je me weten als je iets meer weet?

11. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja als ik meer weet hoor je het van me

liefs lisje

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lynn, temperaturen moet je 's ochtends rectaal doen als je wakker bent, vóór je opstaat.. Bij voorkeur elke dag op dezelfde tijd. Dit kun je dan gaan bijhouden op Fertilityfriend.com. Als je lichaamstemperatuur een dip heeft en dan vervolgens minimaal 3 dagen minimaal 0.3 graden boven je normale temp zit, heb je je ei gehad, maar FF geeft dit aan dmv een groot rood kruis. Dit kan goed helpen wat meer inzicht te geven in je cyclus, want je kunt na een paar cycli vaak enige regelmaat vinden in óf en wanneer je je ei hebt, en hoe lang je Luteale fase is (van je ei tot ongi). Ook, als je zwanger blijkt te zijn, blijft je temp vanaf je ei hoog, ipv dat ie een dag voor je NOD weer een stuk daalt..

Hoop dat t verhaal een beetje duidelijk is, tis een beetje lastig om allemaal uit te leggen..

Liefs!

13. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    Hé Saz,
    Bedankt voor je informatie, ik heb me ook aangemeld op de site. Lastig dat het allemaal in het engels is maar ik ben eruit gekomen. Is het heel erg als de tijd verschilt bij het temperaturen ik heb namelijk nogal onregelmatige werktijden en in het weekend slaap ik graag uit. Als het erg is zet ik gewoon me wekker als het niet zoveel uitmaakt blijf ik liever liggen :D

Thnxx

Deel Deze Pagina