Welk vakantiepark leuk voor even weg gecombineerd met ‘thuiswerken’?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nijn1977, 15 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    Hoi,

ik ben helemaal klaar met het alleen maar thuis zitten en thuis werken en zit eraan te denken om volgende week een vakantiehuisje te boeken voor een midweek. Ik ga dan met mijn dochters van 8 en 9, dat kan mooi omdat ze een week eerder vrij zijn. Ik zal dan niet hele dagen werken, maar wat afwisselen ook met aandacht voor hen.

Ik hou van een schoon huisje met een goed bed en voor de meiden wat vertier zoals een fijn zwembad (niet te koud!) en een leuke speeltuin ofzo.

Heeft iemand tips voor het leukste park? Max 1,5 uur rijden vanaf Amersfoort?

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Geen zwembad. Maar ik zag net dat "ons plekje in het bos". Die op het park Lierderholt huisjes hebben nog plek hebben. Bij hun huisjes is er vaak al (buiten) speelgoed.

Je loopt zo het bos in.
    Apeldoorn zit om de hoek voor overdekt zwembad, julianatoren, binky malkenschoten
    1 grote speeltuin met airtrampoline en paar kleinere op park.
    Kinderen kunnen prima rondje over de camping/het park fietsen.
    Er is een kleine supermarkt, restaurant, pizzeria en snackbar. Maar ik weet niet of alles open is nu.

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.851
    4.104
    113
    Vorig jaar hoorde ik vaak dat ze naar de Beekse Bergen gingen. Speeltuin en dieren binnen handbereik

4. LSL

LSL Bekend lid

6 nov 2020
    511
    470
    63
    Vrouw
    Hof van Saksen vond ik echt een heel schoon prettig park! en voor de leeftijd 8/9 heel veel vertier wel

5. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga me even verdiepen in de Beekse Bergen en Apeldoorn.

Hof van Saksen lijkt me een heel gaaf park, maar 600 of 700 euro voor een paar dagen weg waarin ik ook gewoon moet werken is me dan net een beetje te gek ;)

6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij hebben gister vakantiepark Beekse Bergen geboekt, 300 euro voor een midweek. Zwager en schoonzus in het huisje naast ons zodat we allemaal hopelijk nog wat kunnen werken. Kinderen zijn helemaal blij.

We gaan alleen dit weekend al naar het Efteling hotel, zondag avond thuis. Maandag naar Beekse Bergen en dan schuiven vrijdagavond gelijk aan bij schoonouders aan het kerstdiner :confused::roflmao:.

7. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    Ik heb zojuist een gerestylde jungalow geboekt (6 persoons) voor ons drieën. Partner gaat niet mee ;)
    248 euro, was een mooie prijs.

Heel veel zin in!!

Athina, Kolibrie2 en olleke vinden dit leuk.
  8. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    En nu
    En nu maar hopen dat Corona geen roet in het eten gooit…. Ik lees net dat er mogelijk al snel hardere lockdownregels komen. Zou heel jammer zijn als dierenparken en zwembaden dichtgaan

9. MissXray

MissXray Niet meer actief

Ik heb vorige week op het punt gestaan te boeken ook, maar ik was zo bang dat ze zouden gaan ingrijpen omdat veel mensen natuurlijk hetzelfde idee hadden. Nu blij dat ik het niet gedaan heb, maar wat was het leuk geweest als het had gekund!

10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.103
    12.084
    113
    Hier exact hetzelfde. We hebben om die reden al een Efteling uitje en een Zandvoort uitje tegoed… een beekse bergen uitje erbij vind ik echt teveel van het goede.

MissXray vindt dit leuk.
  11. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    Wij gaan gewoon! Ik kreeg een mail dat we 25% korting op de boeking krijgen, dat er een schaatsbaantje is die open is, je kunt op het safariresort op verschillende plekken verschillende dieren zien lopen en de kinderen kunnen knutselen en krijgen een animatie en knutselpakket. Wij vermaken ons dan wel met de combi thuiswerken en vakantie Even lekker weg van huis!!

Roosje35 vindt dit leuk.
  12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.103
    12.084
    113
    @Nijn1977 en @Mythique zijn jullie afgelopen week nog bij de beekse bergen geweest? Hoe was het? Kan je wel wat dieren zien?

13. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    966
    445
    63
    Vrouw
    Jazeker! Wij zijn er nog! Ik heb er absoluut geen spijt van, de meiden vinden het schaatsen heel erg leuk, dus ik heb een keer vouchers bij de receptie (gratis) bijgehaald. Gisteren waren de giraffen en zebra’s binnen, vanwege de gladheid, maar dinsdag heb ik veel dieren gezien. Leeuwen, zeehondjes, giraffes, zebra’s, dromedarissen en vechtende neushoorns :)

Het uitzicht vanuit de jungalow over het meer met alle ganzen en eendjes is prachtig en rustgevend, het huisje is prima. Verder is er natuurlijk niet zo heel veel te doen, geen zwembad en geen dierenpark…..
    Wel kreeg ik gisteren een mail dat we morgen een tijdslot konden boeken voor een autosafari door het dierenpark met je eigen auto in je eigen bubbel (gratis), dus dat gaan we doen om 11.00 uur, is ook leuk nog even op de valreep.

en dat voor 186 euro een midweek. Geen geld om er zo even lekker uit te zijn!

Athina, Driessen21 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  14. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij zijn ook geweest! Mijn man en kinderen zijn er ook nog steeds. Ik had vanmiddag een afspraak dus moest terug naar huis.

Eigenlijk precies zoals hierboven. Speurtocht over het safari resort, twee keer schaatsen, wafels eten bij de schaatsbaan, rondje speeltuinen op het vakantiepark. De kinderen hebben zich goed vermaakt.

Dubbelgeluk en Athina vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina