Hallo dames, Ik heb even een vraagje Want ik kom er zelf niet meer uit. Ik ben September 2010 mijn laatste prikpil gehad, ik ben ook tot de dag van vandaag nog niet ongesteld geweest (er is mij inderdaad verteld dat het wel langer tot een jaar zou kunnen duren) Hierop ben ik overgestapt op de pil, die ik niet goed slikte en dus niu ook helemaal niet meer slik Als ik seks heb met me vriend, dan doe ik dat met condoom Hij is vooraf dat we gingen vrijen wel zonder condoom een paar keer in me geweest Maar ik voel me sinds de laatste 2 á 3 weken al niet zo lekker. Een vriendin van mij is zwanger en zo kwam ik via via op de site terecht waar onder andere symptomen staan van vrouwen die zwanger zijn. Zo zei mijn vriend sarcastisch ''Goh, zou jij ook niet zwanger zijn'' Waarop ik antwoordde ''Doe niet zo mal joh'' Sindsdien heb ik zelf zoiets van ... Is het dan ook echt niet zo? De laatste weken ben ik weer extreem moe( daar ben ik wel mee bekend) Maar ook de volgende klachten zitten me dwars * misselijkheid (al meerdere malen gebraakt) * Ene keer veel trek hebben in eten de andere keer dus niet( zo kon ik gisteravond geen reclame zien van de TV of ik ging al over me nek) * Brandend maagzuur * Gigantisch trekkingen in me onderbuik, alsof ik intensief heb lopen trainen (wat ik dus niet heb gedaan) * last van me stuitje en onderrug. Ik heb 3 testen gedaan, allemaal negatief. Mijn vriend vertrouwde het na de eerste test niet omdat hij volgens hem ''goedkoop'' zou zijn, hierop heb ik eent est gehaald van Clearblue, maar ook deze kwam er negatief uit. Ik heb hierop de HA gesproken, waarop die zei, dat ik nog maar 2 weken moet wachten omdat er inderdaad symptomen zijn van een zwangerschap maar als dat zou zou zijn dan is dat nog wel heel pril omdat de testen neagtief uitkomen. Ik heb liever een bloedtest, maar daarop zie de assistente dat dat eigenlijk geen nut heeft omdat daarvan de uitslag ook pas over 2 weken is ... Groetjes Lisa Lorraine Kan iemand mij duidelijkheid geven?
ik denk niet dat je zwanger bent, aangezien je het wel veilig heb gedaan . tuurlijk kan er ook zaadcellen in het voorvocht zitten en de testen van goedkoop zal jij kruidvat testen mee bedoelen .. die zijn wel de beste als je hier ga vragen wie er die testen gebruikt is er denk ik zeker wel de helft die ze gebruikt ik zou morgen anders nog een testje doen het zwangerschapshormoon verdubbeld als het goed is elke 2 dagen .. alleen wel belachelijk dat ze je laten wachten bij de dokter. . trouwens als jij een prik pil heb en de pil heb geslikt komt er als het goe dis geen eitje vrij.. maar dat ligt eraan wanneer je gestopt ben met de pil
het lijkt mij ook dat je niet zwanger bent, je zegt zelf dat je niet ongi bent geweest nadat je gestopt bent met de prikpil, en als je seks hebt dat je het dan veilig doet. maar goed, you never know je hebt wel de symptomen maar goed, die kunnen ook van andere dingen komen..