Erg onrustig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brien24, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Heb een zoontje van 6 maanden die is zo onrustig met slapen en met drinken.Heb even geen idee meer wat ik kan doen.Hij slaapt al door maar wordt s'nachts rond half 3 wakker dan weer rond half 4 a 4 uur en dan weer rond half 6 of 6 uur. Dit is al meer dan een week aan de gang. Ik zat er vanmorgen zo doorheen dat ik in huilen uitbarsten.

Ik heb het idee doordat het komt omdat er zoveel gezeult met hem is. Er was namelijk 2 weken geleden een familielid van mij overleden en hij is vanaf vrijdag t/m maandag elke dag wel bij me schoonouders geweest of bij me schoonzusje daarna zijn we een weekje op vakantie gegaan.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    Kan ook gewoon een fase zijn. Wij hebben het ook een paar weken gehad, een keer per nacht wakker... natuurlijk precies op vakantie. Of dat er mee te maken had, weet ik niet hoor. Ik denk dat ze het thuis ook had gehad. Ik weet niet of je 'gelooft' in het Oei ik Groei boek, maar bij ons klopte dat precies. Was ook met 6 maanden bij ons... Gaat vanzelf weer over als dat het is. Heeft hier denk ik week of drie geduurd.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier hetzelfde, vanaf 6 maanden op de dag precies tot een week geleden, elke nacht wakker, soms wel 10, ja 10!! keer! Nu is het over, sinds vorige week woensdag slaapt ze ineens weer elke nacht braaf door....het zal een fase zijn en die gaat weer voorbij....hou wel vast aan rust en regelmaat, dat is altijd wel erg belangrijk en verder helaas...doorbijten....succes!!

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Bij 6 maanden is er ook een sprongetje... Dus wie weet is je kindje gewoon even een beetje de weg kwijt. Gaat vanzelf weer over. Voel je sowieso niet schuldig hoor! Soms moeten sommige dingen gewoon even. Niks aan te doen.

Deel Deze Pagina