Onze zoon is nu 6 weken de voeding loopt vanaf het begin moeilijk. Drinkt amper zijn flessen leeg. Had in de kraamweek 3 dagen spuitluiers en moest toen over op hypoallergeen. Na een week kwam hij om de 2,5 uur of hij nu 180 of 210 kreeg hij kwam gewoon weer. Dus terug naar standaard voeding. Dat ging direct weer goed hij kwam weer om de 4 en s nachts om de 5 uur. Nu drinkt hij de flessen haast nooit leeg hoor. Maar hij groeit goed. Nu heeft hij sinds een dikke week vlekken in het gezicht . En Begon dinsdag slecht te drinken. Hij komt nu om de 3 uur en kan er niet langer tussen houden. HIj drinkt ook iedere keer maar 100 cc. Volgens de ha is het waarschijnlijk eczeem en we hebben zalf en ben wezen bloedprikke nvoor een allergie. Volgens haar zit hij vol slijm in zijn keel waardoor hij minder drinkt. Van af het begin is het wel zo dat als we tussen de fles door eenmaal een stop maken voor de boer de rest kunnen vergeten hij wil dit dan gewoon niet meer hebben. Maar hoe kom ik straks weer inhet normale ritme?? Hij drinkt nu om de 3 uur 100 cc. Dus is nu zat voor 3 uur. Hij drinkt niet meer dus zal volgens mij ook niet langer kunnen rekken dan of wel. iemand tips?? Snap er niets meer van alles is welkom hij is en blijft een slechte drinker.
Ik ben geen ervaringsdeskundige maar dit klinkt mij als een allergie of overgevoeligheid in de oren.. terug naar de HA!
Ja inderdaad !!! Heeft de HA niet negadacht of het misschien KMA is? En met 6 weken om de drie uur drinken is prima. Hij gaat vanzelf langer tussenlaten als ie ouder wordt. Je kunt gewoon elke keer meer aanbieden en kijken wanneer die meer dan 100cc gaat drinken. Maar wat bedoel je precies met het onderstaande: Hebben jullie hem met 1 week 180 of 210cc aangeboden?????
Hij begon zijn flessen wel leeg te drinken en toen hebben we meer aangeboden zeg maar. IPV 160 heb ik toen 210 gemaakt en toch kwam hij nog gewoon om de 2,5 uur. Met de standaard voeding dronk hij ook gewoon tussen de 160 en 190. Dus ook vrij goed tot dat hij ineens dinsdag 100 begon te drinken. Nu wil dat hij vrijdag zalf voor de eczeem heeft gekregen en dat hij nu sinds vanmiddag weer 160 drink en we kunnen hem nu ook weer tot om de 4 uur rekken. En hij is weer veel rustiger en tevreden. Maar hij is wel op kma getest hoor daar krijg ik de uitslag van de week van. Bedankt voor jullie reactie wilde even een beetje feedback om te kijken of ik niets vergeet of over het hoofd zie.
Hier ook een slechte drinker. Hij heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen omdat het niet goed ging. Mijn adviezen: - probeer een difrax fles daar hoeven ze niet zo hard aan te trekken - Mocht je het echt graag willen rekken. Stel je moet om 10.00 uur een fles geven ga om half 10 wandelen tot half 11 dan fles geven. Dit blijf je doen tot hij op de 3,5 uur zelf blijft zitten. Dan ga je het rekken naar de 4 uur. Zo heb ik hier heel wat afgelopen met de kleine man. - Ik zou je eventueel laten doorverwijzen naar een KA. Dan kunnen ze kijken wat het probleem is. Als een andere fles niet werkt. Maar vind de hoeveelheid 180 of 210 voor zo'n gup wel erg veel!! Dan zou ik de fles erna ook niet leeg krijgen. Het is zo dat zijn hoofdje zegt ik wil eten, maar het maagje zegt PFF ik zit vol. Succes en wat de anderen hierboven ook zeiden als je het niet vertrouwt aan de bel trekken. Hier zijn we er na 6 maanden ellende achter gekomen dat hij KMA heeft. Ik heb al vanaf dat hij 1,5 week oud was geroepen er is iets met hem. En nu heb ik eindelijk gerechtigheid.
We hadden eerst de aventfles en waren blij als ze bij 60cc in slaap viel en niet bij 40cc... Wij hebben nu sinds 4 dagen een difrax fles en onze meid drinkt sindsdien 90/100 cc en valt niet in slaap!
we gebruiken de difrax hier. en sinds gisteren gaat het weer de goede kant op. hij komt weer om de 4 uur zoals hij deed voor de tijd en drinkt weer 160 ongeveer. is weer zich zelf rustig en wel. nogmaals bedankt