je was welkom

Discussie in 'Miskraam' gestart door wokewietje, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wokewietje

    wokewietje Nieuw lid

    7 sep 2007
    4
    0
    0
    waarschoot
    Hallo

    Ik wil me even voorstellen;
    Ik ben een moeder van kindjes! ik heb al ontzettend veel miserie en en heel veel tegenslag gehad in het leven.
    Mijn ex-man heeft geen contact meer met zijn kinderen om heel gevoelige redenen, mijn nieuwe man daarentegen zorgt heel goed voor hun, ons grote wens was om nog een kindje samen te hebben, we probeerden al een jaar zwanger te worden, maar omdat ik niet meer zo van de jongste ben, en ik in het verleden ook al 3 miskramen had, is het nu terug slecht afgelopen, ik hoorde een paar dagen geleden dat ik zwanger was, maar al meteen kreeg ik te horen dat het vruchtje maar zo te zien een dag of 2 overtijd aanduide.
    ik kreeg eergisteren wat bloedverlies , maar heel weinig, we hadden dus nog de moed erin. Maar vanacht is het fout gegaan in alle rust zonder pijn
    ben ik het vruchtje verloren (zo zag het er toch naar uit)
    wij hadden zo graag dat kindje gehad , en ook bij de broers en zusjes was het van harte welkom. ik voel me echter heel schuldig dat we het geprobeerd hebben en daardoor een miskraam mischien en de hand hebben gewerkt.
    Ik hoop dat jullie ons begrijpen.
    radeloze moeder
     
  2. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Beste Wokewietje. Heel veel sterkte.

    Een miskraam is nooit leuk (en ik spreek uit ervaring), maar zeker niet iets om je schuldig over te voelen. Een zwangerschap gaat echt niet mis omdat je graag (nog) een kindje wilt hebben. Je krijgt een MK omdat er iets niet goed is met het kindje, al maakt dit je verlies niet gemakkelijker.

    Zelf ben ik ook niet meer een van de jongsten en de wetenschap dat het gezien mijn leeftijd eerder op een miskraam uit zal lopen dan bij de 'jonkies' is niet leuk, maar schuldig voel ik me daar zeker niet over. Het verlangen naar een broertje of zusje erbij voor onze dochter is nog groot en al heb ik het er na 4x een MK toch af en toe best wel moeilijk mee, we blijven het 'gewoon' nog doorproberen.
     
  3. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo,
    Ik wens jullie samen met je man heel veel sterkte toe. Je schuldig voelen moet je zeker niet doen.. Ik heb zelf ook een miskraam gehad en weet natuurlijk hoe het voelt.
    Heel veel succes!
     
  4. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heel veel sterkte!
     
  5. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Heel veel sterkte en voel je vooral niet schuldig! Ik hoop dat jullie nog een broertje of zusje op de wereld zetten.
     
  6. wokewietje

    wokewietje Nieuw lid

    7 sep 2007
    4
    0
    0
    waarschoot
    heel erg bedankt lieve meiden voor jullie berichtjes.

    Ben blij even mijn hart te kunnen uitstorten


    groetjes
     
  7. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heel veel sterkte!
     
  8. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Sterkte meid en een MK is niks om je schuldig over te voelen!
     
  9. Niet meer actief

    hai meiden

    niet schuldig voelen wokewietje ik ben 43 en heb er een operatie voor over gehad om dat ene kleine wondertje nog te krijgen ....heb op 06 aug Mk gehad en de gyn in UMCG zei dat het vruchtje niet goed was en dat daarom het lichaam het afstoot dus hoefde mij niet schuldig te voelen en ook geen zorgen te maken het gebeurt en het lichaam bepaalt of het blijft zitten zodra het lichaam denkt er is iets niet goed stoot het af ...moeder natuur

    wij gaan nu weer op naar de volgende ronde en hopen dat het geluk ons nog 1x goed is gezind
    we blijven positief wens je veel su6 en geluk met zwanger worden

    liefs kaley
     
  10. Niet meer actief

    veel sterkte meiss ;)
     
  11. wokewietje

    wokewietje Nieuw lid

    7 sep 2007
    4
    0
    0
    waarschoot
    Hallo lieve meiden


    Wat enorm fijn van jullie, en ook van de jonge meiden onder jullie,dat jullie me zo steunen. Het is een sterke leidraad voor mij om jullie reaktie's te mogen lezen.
    Ik heb het vruchtje een speciaal plakje gegeven, en zal het voor eeuwig bewaren.
    Ik hoop dat ik nog het geluk mag kennen om een broertje of zusje te krijgen. Bedankt iederen! Jullie zijn een lichtstraal in de donkere nacht geweest.
    Fijn te weten dat zulke mensen nog bestaan om hier elkaar te steunen.
    Heel veel groetjes
     

Deel Deze Pagina