Meiden, onderstaande heb ik gepost bij de lk van dit forum. Omdat het soms wel een week duurt voordat zij antwoord geeft, graag jullie mening/ervaring Ik ben sinds 2 weken gestopt met de bv. Of nou ja, mijn zoontje is gestopt. Van de een op andere dag. Hij dronk alleen nog rechts sinds 3 maanden, links heeft hij rond zijn verjaardag ook ineens afgezworen. Daar had ik toen geen last van, het was al niet zijn favoriete kant en dronk daar dus het minst. Alleen nu leek het rechts ook goed te gaan. Hij dronk nog 2 keer per dag, maar na 3 dagen huilen, duwen en bijten bij het aanleggen was het voor mij klaar. Ik heb hem niet meer aangeboden en hij heeft niet meer gevraagd. Mooi opgelost dacht ik, maar sinds gisteren wordt mijn borst pijnlijk Vergeleken met links zitten er wat meer en hardere bobbeltjes in mijn rechterborst, maar geen hele schijven oid. Wat kan ik nu het beste doen? __________________
Heel vervelend inderdaad. Ik persoonlijk zou de boel goed warmen, masseren en kolven tot het beter voelt. En dan met de kolf het laatste stukje afbouwen. Dat kan eens per dag of om de dag. Op je gevoel zeg maar. Uiteraard minderen in hoeveelheid en tijd Succes.
Ik heb vanmorgen geprobeerd te kolven. Er kwam max 10ml uit. Het voelt niet anders. Ik heb er trouwens alleen last van als ik er op duw of er iets tegen aan komt, bijv als mijn zoontje op schoot zit.
Voel je je verder wel goed er onder ? Ik heb toen ik ging stoppen met bv vlak er na een fikse borst ontsteking gehad maar ook geen schijven maar juist flinke bobbels en was veel moe en had koorts.