33 dagen overtijd en negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Andreaaa, Jul 6, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Andreaaa

Andreaaa Lid

Jun 29, 2020
    6
    1
    3
    Female
    Hallo , maand geleden moest ik ongesteld worden... een week daarvoor iets gehad wat op innesteling bloed leek.. maar de testen waren negatief... na 2 weken overtijd ook nog een bloed test gehad.. ook negatieve... het kan dus gewoon zijn dat in een ongesteldheid oversla...maar na de berekening zal ik dan nu ook weer 3 a 4 dagen overtijd zijn (nu inmiddels 33 dagen).. vanmorgen een test gedaan ook die was negatief...
    Iemand ervaring mee of beter na er over... morgen wordt ik weer terug gebeld door de HA maar dit duurt allemaal zo lang!!!
    En nee ik heb geen stress... Ik ben niet extreem dik of dun.. Ik sport niet extreem... en ik ben al bijna een jaar van de anticonceptie af...

2. Judith01

Judith01 Bekend lid

Nov 16, 2014
    709
    552
    93
    Snap die onzekerheid, vreselijk. Je wil gewoon weten waar je aan toe bent.

Voor mijn 2e zwangerschap had ik een licht positieve test, een dag of 2 erna was er bijna niks meer te zien. Ben toen ook bij de huisarts geweest omdat ik niet ongesteld werd. Ze zei dat het waarschijnlijk al in zo'n vroeg stadium mis is gegaan waardoor ik geen normale miskraam kreeg en dat er toch nog wat hcg in m'n lichaam zit waardoor het van slag is het en ik niet ongesteld werd.
    Het heeft bij mij 4 weken geduurd maar had volgens de huisarts ook zo langer kunnen duren.
    Ik weet natuurlijk of je hetzelfde hebt, maar het kan dus heel lang duren helaas.
    Ik vond het verschrikkelijk.
    Sterkte ermee!

Share This Page