Hey ladies! Als het dan zover is, dan geloof je er in het begin niks van! Had dinsdag al een lichte positieve test van KV, maar gister dan echt het woordje "zwanger" zien staan in een digitale test! We willen het nu echt geloven, zijn ontzetten blij, maar volgens mij bevatten we de gevolgen nog niet echt Dit is dan mijn verhaal: In aug '07 was ik al gestopt met de pil om te kijken hoe mijn cylcus zou zijn en om de hormonen uit mn lijf te krijgen. Helaas (vond ik dan) was mijn cyclus minimaal 35 dagen. Als je niet zwanger wil worden heel fijn, maar als je dat wel wil worden duurt elke cyclus toch weer een week langer.. Sinds sept '08 zijn we serieus aan het klussen gegaan. Mn cyclus was meteen onregelmatiger, maar bleef zo lang. Na een ronde met ovu testen, dacht ik deze ronde; "ik probeer eens te tempen, want dat zal de dokter anders topch adviseren als het na een jaar nog niet is gelukt. Nu bleek ik deze ronde ineens een cyclus van 30 dagen te krijgen Wel blij natuurlijk, maar we hadden niet echt goed geklust, dus dacht dat er weer een ronde voorbij zonder kansen... Des te groter was de schock toen we dinsdag een lichte test kregen, was er een beetje door van slag. Maar we zijn toch echt zwanger en in nov van dit jaar uitgeteld! Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden... Ik ga gauw mn banner aanpassen! x-je
Dank jullie wel! Het blijft toch erg spannend, al die krampjes en het weë gevoel in de buik hoort er volgens mij wel bij, maar word er soms onzeker van. x-je
Gefeliciteerd, leuk dat het na zo een tijd toch uiteindelijk zover is! geniet ervan ja dat onzeker zal nog wel ff aanhouden denk ik, dat had ik ook in het begin. x-je
Gefeliciteerd! Die krampen horen er helaas wel bij en kunnen je inderdaad onzeker maken, kan er over meepraten.
Dank jullie wel! Heb de neiging om het van de daken te gaan schreeuwen, maar hou het natuurlijk nog even voor me.. Wanneer vertellen jullie het? x-je