2 weken licht bloedverlies, negatieve test.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenn1993, 9 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Ik heb hier al veel over opgezocht, maar niks vergelijkbaars gevonden, zoals ik het mee maak.
    Daarom wil ik graag mijn situatie uitleggen en hopelijk dat jullie mij kunnen gerust stellen of een soort gelijke ervaring kunnen delen.

Sinds december 2016 ben ik van de prikpil af, in juni 2017 werd ik weer ongesteld.
    Dit was al heel snel regelmatig, met een cyclus tussen de 28 en 30 dagen.

Zo berekend had ik op zondag 5 augustus ongesteld moeten worden, maar dit begon al op zaterdag 28 juli. 1 week te vroeg. Echter bleef het weinig, beetje afvegen en 1 inlegkruisje per dag was het bloed nog niet waard.
    Af en toe 1 dag dat ik nergens last van had en dan een dag later weer licht roze afscheiding. Erg raar in mijn ogen!
    Normaal gesproken heb ik 2 dagen een klein beetje bloedverlies, dan 3 dagen volop en 1 dag weinig en klaar.
    Nu blijft het al bijna 2 weken aan, daarbij heb ik wel last van mijn onderrug en tot mijn grote verbazing is mijn reuk sterker geworden.. maar alsnog heb ik maandag 6 augustus een test gedaan, en deze was negatief.

Heeft iemand hier ervaring mee? of tips wat ik kan doen?

Bedankt!!

Groetjes Jenn

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je kunt wel eens een cyclus hebben die qua menstruatie anders is. Als je negatief hebt getest op nog bij een cyclus van 28-30 dagen dan lijkt het mij dat je niet zwanger bent maar je kunt zo maar een verlate eisprong hebben.
    Je zou ook bijv aanstaande maandag weer eens kunnen testen

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Dag 1 van je helderrood bloedverlies is je eerste cyclusdag nu.
    Ben bang dat het gewoon je menstruatie is geweest namelijk...
    Bloedverlies en negatieve testen zeggen doorgaans genoeg

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Is het al twee weken zo dat het enkel bij het afvegen is, of heb je ook wel al zoals je menstruatie gebloed in die tijd?

5. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties, dames! ;)

Ik heb het goed in de gaten gehouden deze dagen. Het is geen echte menstruatie geweest. Normaal vervang ik mijn maandverband dagelijks een aantal keer (zoals een echte menstruatie gaat het zijn gang). Maar nu is het 2 weken alleen maar afvegen en wat druppels in het inlegkruisje dat ik elke dag draag. Verder niks. Geen gekke bloedingen, wel krampen in mijn baarmoeder en nog steeds rugpijn..

Dan ga ik dingen online lezen en zo kom ik allemaal enge dingen tegen..
    Er is niet echt iets veranderd in mijn leven waardoor ik een wisseling in mijn cyclus verwacht. Als het maandag er nog is, misschien toch maar even naar de huisarts bellen, wordt er een beetje moedeloos van! Ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben, maar mijn lichaam geeft mij ook geen GO dat ik weer een normaal ei kan verwachten :confused:

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik zou hiermee even naar de huisarts gaan. En vraag evt voor een uitstrijkje te maken.

7. Wij2018

Wij2018 Actief lid

21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Toen wij bezig waren om zwanger te worden, had ik 1 keer een cyclus van 3 weken en heel lichtjes bloedverlies en weinig nodig qua maandverband (terwijl ik normaal altijd zwaar ongesteld ben en de eerste dagen om de 2 a 2,5 uur maandverband moet verwisselen)

Door de duur van de cyclus en het weinige bloed, was ik er van overtuigd dat het innestelingsbloeding was en heb ik me suf getest. Ik bleek toch echt niet zwanger en de volgende cyclus was weer normaal.

Bij twijfel zou ik je zeker aanraden langs de huisarts te gaan en ook als het bloed bij afvegen blijft bestaan, zou ik zeker ook gaan. Er kan van alles aan de hand zijn natuurlijk.

8. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Fijn dat je jouw verhaal deelt!
    Ik heb dit nooit zo meegemaakt, vooral met buikkrampen, en die testen...ik herken het!
    Deze maand mag wel voorbij zijn zo.. even meteen schone lei beginnen.

Gelukkig werd jouw cyclus hierna ook weer normaal,anders weet je het na een tijdje ook niet meer. ;)

Ik bel maandag de dokter even!:)

Wij2018 vindt dit leuk.
  9. Jenn1993

Jenn1993 Actief lid

5 jan 2014
    104
    29
    28
    Vrouw
    Nog om even erop terug te komen,mocht iemand hier iets aan hebben.
    Vanavond ging ik uit eten met collega's. Ik had al 1 dag geen bloeding gehad en van de dokter moest ik het nog 2 weken aankijken, mocht ik dan nog lichte bloedingen hebben zouden we gaan kijken naar mijn baarmoederhals, of alles in orde is.

Vanavond had ik zo'n buikkramp tijdens het eten en ik ging naar de wc, ik bloedde wel wat heftiger! Ik pakte snel een maandverband, nog even kletsen en na 10 minuten toch maar even in gedaan, dus weer naar de wc.

Ik ging zitten en plop.. een dikke stolsel in de wc, met veel bloed eromheen.
    Daar was het... toch een miskraam? Ik verwacht van wel..

Mijn buikkrampen en rugpijn zijn er nog een beetje, maar namen meteen drastisch af van wat ik vanavond voelde voordat de prop/stolsel in de wc terecht kwam.

Nu wacht ik nog even de bloedingen af en hoe dit verloopt in de komende weken.
    Het voel allemaal erg surreal, alsof het niet echt zo is gebeurd, een vroeg miskraam. Ik had ook niet zo zeer verwacht dat ik zwanger was, gezien de bloedingen en de dokter zei dat menstruaties wel eens anders lopen, hij had het totaal niet over een miskraam of iets dergelijks.

Ik wacht de komende 2 weken nog af, en ga dit kleine verlies, wat misschien zo had moeten zijn, stilletjes verwerken.

10. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Je schrijft in je eerste post dat je een negatieve zwangerschapstest had. Dat betekent dus dat je niet zwanger was. Je cyclus, en alles daaromheen kan weleens zonder reden anders zijn. Denk aan spotting, dan wel/geen ovulatiebloeding, zwaardere menstruatie met meer/grotere stolsels. Ik vind het nogal wat om van een miskraam te spreken zonder een positieve test.

11. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Sommigen vrouwen hebben elke maand van die stolsels en daarom ook rare menstruatie en kramp zoals bij mijn mijn moeder er komen flinke naaktslakken uit zo noem ik ze maar dat zijn geen miskramen elke maand een miskraam het vruchtje zelf is nog heel klein en komt weleens met stolsels of dik baarmoederslijmvlies eruit maar eigenlijk gebeurt dat niet echt als je negatieve testen heb . Dus antwoord op je bericht is wat een vervelende cyclus heb je gehad hopelijk zijn de volgende weer normaal en is het snel raak .

Deel Deze Pagina