Hai dames, Willen jullie even met mij meekijken? Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en nu al behoorlijk in verwarring. Heb een vrij regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Nu ben ik, zoals in de bijsluiter staat, op dag 12 begonnen met testen. Zie bijgaand resultaat. Ik dacht nog negatief, want toch lichter dan de c-streep, maar nu de twee tests de dagen erna nog lichter zijn, denk ik dat ik m'n lh-piek misschien toch al gehad heb? Wat denken jullie: al geweest of moet hij nog komen?
Zie dat jij altijd laat in de middag test. Op die tijd krijg ik ook geen goede resultaten. Heb je al eens rond 12.00 getest?
Dankje voor de tip Annick! Dat vind ik wel lastig aangezien ik dan op werk ben :S Misschien toch maar overstappen op de tempmethode..
Tempraturen kun je achteraf pas zien of je een eisprong heb gehad. En kan ook verwarring brengen. Deze maand klopt bij mijn de temp met ovutesten niet. Ja op je werk is dat niet handig om te testen. Je moet altijd op hetzelfde tijdstip testen is mijn verteld. Maakt niet uit wanneer. Ik doe het zelf wel om half 1 ben dan altijd thuis eten.
ik heb dat ook altijd, dan lopen ze wat op, en ineens lopen ze af en daarna knaller. ik zou nog even doortesten. Vind ze allemaal nog erg licht namelijk en als je ei wel is geweest was het in elk geval alsnog een stukje donkerder geweest, maar dat is mijn ervaring met deze testen Ik zou nog even doortesten