Even meekijken met KV ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kinesteet, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hai dames,

Willen jullie even met mij meekijken? Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en nu al behoorlijk in verwarring.

Heb een vrij regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Nu ben ik, zoals in de bijsluiter staat, op dag 12 begonnen met testen. Zie bijgaand resultaat. Ik dacht nog negatief, want toch lichter dan de c-streep, maar nu de twee tests de dagen erna nog lichter zijn, denk ik dat ik m'n lh-piek misschien toch al gehad heb?

Wat denken jullie: al geweest of moet hij nog komen?

Bijgevoegde bestanden:

• Test.jpg
      Test.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,1 KB
      Weergaven:
      7
    • Tests.jpg
      Tests.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      13
  2. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Zie dat jij altijd laat in de middag test. Op die tijd krijg ik ook geen goede resultaten. Heb je al eens rond 12.00 getest?

3. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Dankje voor de tip Annick! Dat vind ik wel lastig aangezien ik dan op werk ben :S
    Misschien toch maar overstappen op de tempmethode.. :)

4. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tempraturen kun je achteraf pas zien of je een eisprong heb gehad.
    En kan ook verwarring brengen. Deze maand klopt bij mijn de temp met ovutesten niet.
    Ja op je werk is dat niet handig om te testen. Je moet altijd op hetzelfde tijdstip testen is mijn verteld. Maakt niet uit wanneer.
    Ik doe het zelf wel om half 1 ben dan altijd thuis eten.

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    ik heb dat ook altijd, dan lopen ze wat op, en ineens lopen ze af en daarna knaller.
    ik zou nog even doortesten.
    Vind ze allemaal nog erg licht namelijk en als je ei wel is geweest was het in elk geval alsnog een stukje donkerder geweest, maar dat is mijn ervaring met deze testen ;)

Ik zou nog even doortesten

Deel Deze Pagina