Kortere menstruatie en al dagen oud bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvette2311, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Vorige week maandag ongesteld geworden (1 dag te laat) en wel flinke last ervan gehad qua pijn maar het was na 2 dagen bloeden over ( normaliter toch zeker 4 dagen).
    En sindsdien tot op heden gedurende de dag bruin/oud bloed verliezen.

Ik moet een inlegkruisje in elke dag...

Wie herkent dit? Wat zou het kunnen zijn?
    Dit is voor het eerst dat ik dit heb en ontpillen is het niet aangezien ik al bijna een jaar gestopt ben en ik een regelmatige cyclus heb.

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb dit in februari ook een keer gehad. Precies hetzelfde. Betekende volgens mij niks. Deze cyclus ook maar 1,5 dag ongesteld geweest en nu alleen wat oud bruin wat ik met een inlegkruisje prima op kan vangen. Ik denk niet dat dit echt wat hoeft te betekenen hoor..
    Een inestelingsbloeding lijkt me ook niet, zo ver (in mijn geval 15 dagen) na de eisprong..

3. fairy80

fairy80 Lid

19 apr 2015
    18
    0
    1
    Heb dit afgelopen maand ook gehad, geen idee wat het is, misschien heeft het ermee te maken dat je het steeds probeert, waardoor je lichaam misschien wat anders met de hormonen omgaat dan normaal, wanneer mensen het bv minder vaak doen, of niet perse rond de ovulatie?

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik heb 1 dag max 1,5 dg helder rood waarna 2 dgn van oud bruin volgen

Kan zijn. Dat je lichaam veranderd

5. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik zit nu met het zelfde... was 2 dagen later ongi en het is zo wienig dat ik niet eens een inlegkruisje hoef te gebruiken... wij zijn nu in de derde ronde en gebruik al paar jaar geen anticonceptie meer maar vanaf dat we bezig zijn is mijn menstruatie veel anders dan dat ik gewend ben.

Deel Deze Pagina