Ik ben morgen 2 weken terug gecurreteerd en dacht vanmiddag zal eens kijken of ik nog een positieve zwangefscgaptest hebt omdat ik al 4 dagen een zo goed als positieve ovulatietest had. Vebben er meer mensen hier last van en kan dit kwaad? Kan je evengoed alweer zwanger raken?
Nee kan geen kwaad kan best ff duren voor een test wit is. En nee zolang je test positief is heb je hcg in je lijf en krijg je geen eisprong ( normaal gesproken ) dus raak je niet zwanger. Je cyclus kan behoorlijk van slag zijn na een mk. Bloedverlies wel al gestopt?
Ja had 4 dagen echt heel erg bloed verlies en dawtns bruine afscheiding en nu echt heel af en toe nog wat bruine afscheiding dat is de ene dag wel en andere dag niet
Mijn gynaecoloog vertelde dat het HCG pas na 4 weken echt uit je lichaam is. En in die tussentijd kun je al wel zwanger worden. Sterker nog door de aanwezigheid van het hormoon is het volgens mij juist nog groter. Dit vond ik op internet bij mens en gezondheid "De meeste vrouwen krijgen rond de 20e dag na de miskraam weer een eisprong. Echter, dit kan ook langer duren wanneer het lichaam meer tijd nodig heeft voor herstel. Stress zorgt ervoor dat de eisprong langer op zich laat wachten."
Ik heb ook nog een lichte zwangerschapstest en ondertussen alweer een eisprong zo'n 12 dgn na de miskraam ( heb n paar dgn later n curretage gehad) Ik dacht eerst dat de test positief uitsloeg doordat het hcg nog niet uit mn systeem is maar niet lang daarna voelde ik mn eisprong ook dus zo snel kan 't gaan. Het verliezen van het vruchtje is bij mij kennelijk de eerste dag vd cyclus.
Ik had na 4wk nog een positieve zwangerschapstest, werd wel steeds lichter en met 5 wk was hij negatief. Na 62 dg had ik mijn eerste menstruatie weer dus bijna 2 volle maanden na curettage. Was 12 wk zwanger op dag van curettage