Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussion in 'Miskraam' started by PCOmama, Oct 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Zijn er nog meerdere dames die pas een MK hebben gehad of een VMK in de afgelopen 3 weken en gaan er toch weer voor!

Wij, manlief en ik waren met de MMM gestopt in april 2012 omdat we eigenlijk de druk niet meer wilde voelen...en prompt ik had weer een cyclus van circa 34 dagen ondanks het PCOS...dus het was een mooie verrassing toen ik zwanger bleek te zijn dd 28 september....helaas is dit mooie wondertje omgezet in een MK afgelopen dinsdag...op de een of andere manier voelde ik het al ondanks een goede echo... woensdag heeft het doorgezet en donderdag op de echo was ik ook al helemaal schoon....heb geen bloedingen meer, dus we gaan gewoon weer vol goede moed verder! Ik merk op dat mijn man het er wel moeilijk mee heeft om weer gemeenschap te hebben want vond het te vroeg...maar wilde juist om hem te laten zien dat ik niet enkel voor het kindje met hem gemeenschap wilde hebben...vond het wel schattig uiteraard...

Het is overigens mijn tweede VMK/MK en heb dus goede hoop dat het de volgende goed gaat komen, mocht het weer spontaan komen uiteraard...ik moet wel de komende maand onder controle van mijn arts om te bekijken hoe mijn cyclus weer is....

Zijn er nog meer meiden die mee willen kletsen?

2. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

Nov 16, 2007
    563
    0
    16
  3. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb zaterdag 29 sept een spontane miskraam gehad, ik was 10 weken zwanger maar het vruchtje was met de 5,5 week gestopt met groeien.
    Mijn vriend en ik hadden zoiets van we gaan er weer voor. Mijn vriend had er best veel moeite mee om weer met me te vrijen. Gelukkig nu niet meer.
    Ik moet als het goeds volgende week weer ongesteldheid worden, wat denk zeker gaat gebeuren gezien ik net een vreetbui heb gehad :p ;)

4. Ior

Ior Niet meer actief

allemaal sterkte.
    Wij hebben afgelopen weekend een mk gehad bij 9 weken zwangerschap. Het was een grote verrassing omdat we net de MMM in zouden gaan. Volgende week maandag hebben we weer een gesprek met de gyn. Ff kijken of Ik schoon ben en Ik krijg meds om een kortere cyclus te krijgen (mijn laatste ongi was in juni)
    vandaag alleen nog bruinverlies, dus hopelijk ben Ik er snel vanaf, zodat we weer verder kunnen.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Och Ior jij ook?! Jeetje....wat erg zeg! Pff...het is toch allemaal wat he...bah! Maar jullie willen er dus ook allemaal weer voorzichtig voor gaan... wij ook ondanks dat we er eigenlijk very open minded mee waren begonnen...echt met de gedachten van...komt het dan komt het...maar goed nu denken we toch echt... we WILLEN een tweede... en onze zoon van 5 was er ook helemaal van op de hoogte...hij zag namelijk een moeder die helemaal flabbergasted was van een test..en besefte dat hij grote broer zou worden...jee wat was dat moeilijk om hem weer uit te leggen dat hij het toch nog niet werd... zucht!

@El jeetje dat is ook wel heftig toch... en dan ook echt dat je lichaam je zolang 'voor de gek' heeft gehouden of dat niet? Ik had het namelijk al wel helemaal door dat het mis ging....

@Maartje voor jou ook balen zeg! Hoe ver was je als ik vragen mag?

6. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

Nov 16, 2007
    563
    0
    16
    El1983 sterkte

Ior ook sterkte

Pco mama: ik was afgelopen vrijdag 10 weken, maar 9 weken toen ik hoorde dat er alleen een lege vruchtzak zat en bij 9,5 week geen zwangerschapsklachten meer. Maar het is dus waarschijnlijk ook al heel vroeg misgegaan .
    Wij waren idd ook heel relax begonnen zo van we zien wel, maar moet zeggen nu ik zwanger geweest ben en het weer gevoeld heb zou ik het liefst zo snel mogelijk weer beginnen haha.
    Wij hadden het mijn 4 jarige dochter niet verteld maar ze had wel een idee volgens mij ze had aan oma verteld dat ze een broertje of zusje kreeg? maar kan ook fantasie zijn want ze verteld regelmatig dat ze een zusje krijgt uit haar buik!

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Schattig is dat he Maartje! Vanmorgen zegt mijn zoon weer, mama als ik echt grote broer wordt mag ik dan wel in de achtbaan... ja we gaan zo naar Slagharen hahaha.. ik zo ja schat dat mag jij zo vaak als je wilt ;)

Ik ben wel weer begonnen met temperaturen en houdt het nu ook weer bij via FF dus we kijken wel of mijn ei snel te vinden is....door mijn PCOS was die altijd spoorloos, maar de afgelopen maanden kon ik er dus wel een klok op gelijk zetten..dus ben benieuwd of dat nu weer zo is!

We wachten rustig af...en wie weet.....heel misschien..is het dit jaar nog raak! Laten we het hopen!

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dag lady's jullie ook veel sterkte.

@PCOmama: ja het was voor mij erg moeilijk om met mijn lichaam om te gaan, vooral dat we het nieuws met de 7 weken al te horen hadden gekregen, en ik op dinsdag 2 november naar het zh zou gaan om de miskraam op te wekken.
    Die 3 weken waar erg vermoeiend, was erg moe, en had gewoon zwangerschapsverschijnselen pfff

9. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

Nov 16, 2007
    563
    0
    16
    pcomama : Blijft leuk die opmerkingen van die grotere kleintjes haha! Lijkt me heftig met pcos!
    Ik heb zelf nog nooit met temperaturen of ovulatietesten gewerkt. Had het geluk van een hele stabiele cyclus. Na 15 jr pil meteen een cyclus van 30 dagen en de 3e maand wat eigenlijk de 1e maand was dat we gericht gingen klussen (klinkt toch apart haha) was ik zwanger van mijn dochter. Daarna 4 jaar een spiraaltje waarvan ik 3,5 jaar geen menstruatie heb gehad. Toen ik hem eruit heb laten halen ben ik 1 x ongesteld geweest en daarna gericht geklust en meteen raak, alleen helaas dus niet goed! Hoop dat het nu weer zo snel gaat en dan bij ons allemaal !

10. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Hey meiden,

Helaas kan ik me ook aansluiten bij jullie. Ik heb afgelopen maandag een mk gehad met 6 wk. Wij gaan nu ook direct weer verder. Ik wil zo graag weer zwanger worden!!

Liefs

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Sterkte zeester :(

Dikke knuffel

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Dag Maartje,
    Ja ik had ook leeg vruchtzak..

Dag iedereen,
    ik heb begin oktober een spontane miskraam gehad, ik vermoed dat het vanaf 4 of 5 weken niet meer gegroeid was.
    Had wel nog symptomen, grotere borsten en zo... maar juist voor mijn miskraam werd ik minder hongerig..

Heb gisterenavond nog getest, en mijn lichaam is precies HCG-vrij... dus afwahcten tot cyclus op gang komt..
    Heb nog geen eisprong opgemerkt (ik doe geen ovulatietesten)..;
    't Is afwachten hé...
    en wij vrijen wel nog, maar niet zozeer gericht... we zien wel.
    Sterkte iedereen !!

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Jij ook veel sterkte InneMinne

Ik doe ook geen Ovu testen, moet als het goed is wel aankomend weekend ongie worden, en merk dat ik nu al de zenuwen krijg. Pffff het doet wel wat hoor met geestelijkheid, zwnager worden. :p

Xx

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Dankje, jij ook hé, EI ;)
    Heb oudbloedverlies, dus ik vermoed dat mijn ongie er ook zit aan te komen, oef oef...

15. Ior

Ior Niet meer actief

oh inne, nu alweer een ongi. Dat zou best wel snel zijn toch? Of valt dat mee?

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Sterkte meiden!

jeetje nu al mogelijk een ongie...nou hier niet hoor...ik temp wel deze ronde...eens kijken wat er gebeurt en dan zie je toch wel dat ik giga van slag ben ;) zakte vanaf vorige week dinsdag tot afgelopen woensdag van 37,4 (dag van miskraam) naar 36,2....en nu schiet ik weer langzaam omhoog naar zelfs 36,8....dus ja...van slag :D

Maar goed, we zien het wel...ben benieuwd hoe het verder gaat!

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Hm, raar, misschien heb ik te vroeg gejuicht...
    ik dacht deze morgen ook : ik ben ongie, want had wel wat bloedverlies, maar nu weer niks... raar...

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben nog ongi........pfff

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Bij mij was het echt na 5 dagen voorbij, en het was nog minder dan een gewone menstruatie...dus apart...had ook geen krampen ofzo dus dat scheelde alweer....

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik bedoel ik ben nog (steeds) niet ongi....

Share This Page