bloedverlies en 2 weken teruggezet

Discussie in 'Miskraam' gestart door dieseltsje, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    Zucht,, ook ik moet even van me afschrijven hier..
    Ik ben (nog) zwanger van de 2e en ik heb sinds maandagavond last van bloedverlies.
    Heb het een paar dagen aangekeken maar ik voelde me steeds rotter hieronder.. dus voor vrijdag een spoedecho geregeld en ik ben 2 weken teruggezet.. dus van 8 weken en 2 dagen naar 6 weken en 3 dagen.. Het hartje klopte wel en verder leek er nog niks aan de hand maar ik moet maar rekenen dat ik deze week misschien een miskraam krijg.. aangezien ik ook nog steeds last heb van licht bloedverlies de hele dag door.
    Ik voel me best wel machteloos en het is nog steeds 50/50.

Zijn er misschien meiden die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt en hoe lang duurt het voordat zo'n miskraam dan doorbreekt?
    iig bedankt voor het lezen en ik ben het even kwijt:)

groetjes dieseltsje

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Even een dikke *knuffel* & *kus* !!!
    Sterkte!!! :(

Liefs! xxx

3. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Ik had met 5 wkn en een dag geen hartje, de week daarna met 6wkn en 2 dgn was er een hartslag...helaas kwamen we bij de 12wkn echo erachter dat het hartje niet meer klopte en dat de vrucht niet meer gegroeid was..

Ik wilde ook het liefste geen curettage..ik heb tabletten gekozen om het op te wekken. Die tabletten breng je vaginaal in maar daarna kun je heftige krampen krijgen, een pretje is het dus niet..deed best pijn. Maar inderdaad wetende dat je met een curettage het risico van verklevingen kan oplopen dan maar liever tabletten..

ik hebeveneens s'ochtends accupuntuur gedaan en het s'avonds is het eruit gekomen..succes en ik hoop dat er over twee weken hartslag te zien is...Ik zou wel twee weken wachten..

Owja en op de 12wkn echo was het bij mij met 7wkn en 2dgn gestopte met groeien..het zat dus al dik 3 wkn in mij..en het kwam niet vanzelf..

Je kunt niet zeggen wanneer het dan vanzelf moet komen het is bij iedereen verschillend..wie weet als het fout zit komt het niet eens vanzelf...ik hoop voor je dat het goed komt!!
    succes

Deel Deze Pagina