2 weken na menstruatie bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luvv, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik ben begin juli bevallen van onze dochter die helaas in mijn buik al overleden was. 4 weken na de bevalling werd ik ongesteld. Nu 2 weken later heb ik ineens last van wat bloedverlies. Mijn gynaecoloog had t erover dat het misschien een ovulatiebloeding kan zijn. Ik heb dat alleen nog nooit gehad en ben al jaren niet meer aan de pil. Vind t zo apart. Innesteling lijkt me ook stug want had afgelopen zaterdag pas een positieve ovulatietest. Iemand ervaring hiermee? Het is niet zoals een menstruatie maar meer roze en bruinig. Mijn baarmoeder was wel gewoon schoon en daar was verder niks geks op te zien.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Misschien heeft je gyn wel gelijk, dat er door veranderingen vanwege je zwangerschap nu wel wat bloed vrijkomt bij de eisprong, anders een doorbraakbloeding? anders weet ik het niet, even kijken wat anderen vinden :)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik denk inderdaad ook dat het een ovulatie bloeding is. Qua tijd klopt het wel en aangezien je lichaam toch een behoorlijke slag heeft gehad, kan verklaren dat dit de eerste keer is dat je het meemaakt.

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar een ovulatie bloeding klinkt wel logisch.

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Verder niemand die dit heeft meegemaakt? Ik ben sinds vrijdag steeds misselijk dus zou t geen innesteling kunnen zijn? (al zou dat aan de vroege kant zijn). Misselijkheid voelt hetzelfde als bij mijn 1e dochter. Toen was ik voor ik positief testte ook misselijk alleen had ik toen alleen een streepje roze bloed en nu heb ik al 5 dagen bloedverlies. Niet zoals een menstruatie maar af en toe bruin, af en toe roze maar ook af en toe gewoon helderrood. Weer niet wat ik ervan moet denken.

5. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Meis.. Ten eerste wil ik je condoleren met het verlies van jullie dochter en zusje..

Ik heb het ook gemaakt met 23 weken zwangerschap en helaas me zoontje verloren.. Nu had ik precies zoals jij na 3 weken me menstruatie en daarna was alles van slag heb een keer andere halve maand geduurd tot ik me menstruatie kreeg en toen 16 dagen na me menstruatie..
    Nu eindelijk gaat het weer redelijk met mijn cyclus.. Ik denk echt dat je lichaam zoveel te verduren heb gehad na een bevalling en alles zijn tijd nodig heeft.. Ik ben nu ong 4 maanden bezig en nog steeds niet zwanger dus meid neem echt je tijd.. Je lichaam moet tot rust komen..

Sterkte...

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ik heb dit na mijn miskramen gehad. Ook twee weken na de ongi weer wat (bruin)bloed verlies.

Maar heftig zeg je meisje verliezen! Waar is ze aan overleden? Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Begrijp ik dat je nu weer zwanger probeert te worden?

Liefs

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ja in principe gaan we er gewoon weer meteen voor. Dat heeft ook te maken met dat ik het zo jammer zou vinden als het leeftijdsverschil heel groot zal zijn met onze andere dochter. Daarbij heb ik een verhoogde kans op weer een bbz dus wil niet al te lang wachten.
    Het is zeker heel erg heftig. Het ergste wat je kan gebeuren. De zwangerschap verliep probleemloos en de week voor haar overleden nog een groeiecho gehad en ook die was helemaal goed. Ze is overleden aan knik/draai in de navelstreng. Was heel dun bij haar buikje. Ze was verder gewoon gezond :(
    Jullie berichten klinken in ieder geval niet echt bemoedigend zeg. Ik wacht het maar af allemaal. Bedankt voor het reageren in ieder geval en voor jullie ook sterkte!

8. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Jeetje zeg, konden ze dat niet zien tijdens de echo?
    Kan me voorstellen dat onze berichten niet bemoedigend zijn voor je, maar ieder lijf is anders. Wie weet pakt jou lichaam het wel heel snel en goed op en ben je snel weer zwanger.

Lijkt me lichamelijk wel pittig om zo snel weer zwanger te raken, of ben je al goed hersteld? Ik ben nu 5 weken na de bevalling echt nog niet in staat (lees moet er niet aan denken) om snel weer zwanger te zijn. Maar heb dan ook een ks gehad. Kan me wel goed voorstellen dat je wel snel weer zwanger wilt worden. Je zult dan wel onder strenge controle komen...???

Succes en sterkte,
    Liefs

Deel Deze Pagina