hier nu 4 weken 4 dagen zwanger heel pril nog 2x eerder een miskraam gehad hoop zo dat het nu goed gaat alleen helemaal geen symptomen voel me niet eens zwanger over 4 weken een eerste echo wachten duurt lang
ja dat is waar het is ook gewoon het idee denk ik eerder miskramen gehad en als je het zo graag wilt ga je van alles denken en lezen toen ik zwanger was van me zoontje had ik de hele zwangerschap geen symptomen dus eigenlijk weet ik het wel alleen zoek je toch elke keer bevestiging
De meeste symptomen onstaan pas rond de 5 a 6 weken zwangerschap. Hier nu 9 weken zwanger en ik voel me echt prima! Sinds week 8 wel wat vermoeidheid af en toe (het overvalt me echt) maar absoluut te handelen. En zolang ik voldoende en regelmatig blijf eten voel ik me goed, anders word ik direct afgestraft met maagzuur of een licht queezy gevoel!
Sommige vrouwen hebben alle symptomen, sommige vrouwen hebben een paar symptomen en sommige vrouwen en hebben geen symptomen... Ik zag d'r zelf altijd heel erg tegen op om elke ochtend boven hef toilet ge hangen. En ik mag van geluk spreken, ik heb geen oxhtendmisselijkheid en spugen. Hier maar een paar symptomen. Zoals pijnlijke borsten en tepels. Gelukkig wel minder dan in t begin, veel plassen, maar dat zal iedereen gaan doen en veel pukkels. Voor de rest geen symptomen en kan ik zeggen dat ik een heerlijke zwangerschap heb! Symptomen geven overigens geen garantie op een goedlopende zwangerschap, geen symptomen willenniet zeggen dat het mis gaat
klopt het is ook meer die angst die je houd de eerste weken bij mijn zoontje had ik geen 1 symptoom en bij me 2 miskramen had ik wel symptomen dus eigenlijk symptomen zeggen helemaal niks over het verloop van een zwangerschap
Ik ben 4+3 dus ook erg pril. Ik heb ook nier echt symptomen hoor. Alleen milde krampjes hier en daar en pijn in m'n hoofd.