hallo allemaal, hier mijn lange verhaal. 9 Nov ongesteld 8 Dec, nod en ik kreeg ik een gel echo ivm een niche door de kz 4 jaar geleden, ik mocht niet zwanger zijn dus getest, test was negatief, geen bloedverlies, doordat de gel echo moeilijk ging moest m'n bmm met een tang worden vast gepakt waardoor de boel bloeide. eind van de dag was bloeden gestopt. 9 Dec licht bloedverlies, nog geen tampon vol en stopte weer, 10 Dec 2 dagen na nod leek ik ongesteld te zijn, helderrood bloed zonder stolsels en geen pijn, normaal heb ik veel stolsels en pijn Zoals gewoonlijk ging dat langzaam over in bruin verlies en hield gemiddeld 10 dagen aan(heb ik altijd) 1ste kerstdag dag 16 cyclus, normaal de dag van m'n eisprong nog steeds een positieve ovulatietest, toch maar een zwangerschapstest en jahoor knal positief. ik ben in paniek, heb in maart een bbz gehad en sept een miskraam, mogelijk zelfopgelost bbz) zo bang voor weer een bbz gister zir ik film te kijken met m'n man en ineens broek zeiknat, zit er een grote natte vlek op m'n bank en in m'n broek, doorzichtig wit, wat is dat in godsnaam test vandaag clearblue met middagurine 2-3 zou 6 a 7 weken zwanger zijn. ik heb geen pijn en geen bloedverlies, alleen veel plassen en rommelige buik. toch onwijs bang, morgen een echo maar ik verwacht dat er niks te zien zal zijn en het een bbz is, wat denken jullie aangezien ik geen bloedverlies of pijn heb?