2 weken na menstruatie weer bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffies, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi allemaal ,

ik ben hier nieuw en ik heb een vraagje...
    ik ben 2 weken geleden ongesteld geweest en nu heb ik weer bloedverlies en het is meer een beetje bruin en af en toe beetje helder rood :(

nu is mijn vraag wie heeft dit nog meer gehad of herkent dit ....

gr staffies

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    heeft helemaal niemad dit ooit gehad :(

3. Ukkepuk79

Ukkepuk79 Lid

1 aug 2009
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik zit een beetje met hetzelfde probleempje...
    Snap t ook allemaal niet zo goed. 1 tm 5 sept m'n menstruatie gehad. 17 sept had ik wat bruin verlies wat tm gisteren aanhield. Eerst dacht ik nog dat het misschien een ovulatiebloeding zou zijn, maar vandaag ben ik echt ongesteld geworden. Echt vreemd, snap ook niets meer van m'n cyclus. Die is nogal van regel nadat ik begin augustus een miskraam gehad heb.
    Heb jij dit vaker gehad of is dit de eerste keer?

4. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    dit is voor mij de 1ste keer dat het gebeurt en ik ben nu bijna een jaar van de pil af en ben ook altijd regelmatig geweest dus het is voor mij echt een raadsel...

5. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    ik herken het,.....

bij mij kwam op dag 14 bruin bloed... na 11 dagen (met bloedverlies) huisarts gebeld (dus dag 25) en die dachten een innestelbloeding. ja ik was zwanger. alleen was het buitenbaarmoederlijk...... achteraf is de laatste menstruatie er al geen geweest.

als je het niet vertrouwd altijd huisarts bellen.....

6. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ohh jeetje ...hoe kom je er achter als het buitenbaarmoederlijk is dan?
    nou ik heb nu nergens meer last van dus ik wacht nog ff af, maar mijn vriend zit er meer mee dan ik eigenlijk die dringt erop aan dat ik de huisarts moet bellen....

7. Mavaty

Mavaty Lid

20 sep 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad. Nadat ik gestopt was met de pil had ik een cyclus van 31 dgn. Ik was er zo mee bezig dat ik mijn temp. bijhield. Deze bleef hoog, maar ik werd wel ongesteld. (normaal daalt je temp. een paar dagen voor de ongie wordt, als je niet zwanger bent.) Omdat de dagen erna mijn temp. nog steeds hoog was heb ik alsnog een test gedaan en deze was positief.. Een minimiskraam dus. Twee weken na de 1ste dag van die ongesteldheid werd ik weer ongesteld. Het was heel raar, donker bloed (sorry). Ben toen maar wel weer opnieuw vanaf dag 1 gaan tellen (van die rare ongesteldheid) en 31 dagen later teste ik weer politief.
    Het kan natuurlijk ook een bloeding zijn die van je eisprong komt. Dat schijnt ook voor te komen. Bij de eisprong springt er een soort blaasje open en dit kan gepaart gaan met een beetje bloed, heb ik volgens mij welleens gelezen.
    Misschien kun je je temp. opnemen? 's ochtends vroeg, voor je iets gedaan hebt. Als die hoog is (ongeveer 36.7 of hoger) dan is het waarschijnlijk je eisprong geweest.
    Anders zou ik gewoon even afwachten en bij twijfel altijd je huisarts bellen, daar is hij voor.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb dat toevallig deze maand ook gehad, anders nooit!

Ik heb het de gynaecoloog gezegd dat ik wat bloedverlies had (eerst helder, en later bloed met een slijmprop) en dat had dan ook met mijn ovulatie te maken. Niks om je zorgen over te maken volgens mij.

Anne09 vindt dit leuk.
  9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik herken dit ook, was 4 dagen ongi geweest 3 dagen later kwam er weer bloed, maar donker, en heel kelverig (sorry)
    ik snap er helemaal niks van!!
    ik lees even mee :)

10. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik heb er nu geen last meer van ,maar ik was ff benieuwd of er meerdere hier het ook wel is mee gemaakt hadden want ik vind het nog steeds heel raar, maar ik heb wel heel veel last in mijn liezen nu...

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi,
    ik heb dit nu ook.
    Heb 2x eerder een ovulatiebloeding gehad, dat was 2 dagen wat bruinverlies metaf en toe rood bloed en met klussen meer uiteraard.

Nu zou ik rond vandaag mijn ei moeten hebben. 4 dagen terug s ochtends na het plassen helder bloed met slijm, s avonds geklust en het leek wel of ik ik ongesteld was zoveel bloed.

Nu weet ik dat rond de ovulatie alles gevoeliger is van binnen en er makkelijk bloedvaatjes kunnen knappen.
    Maar 4 adgen later heb ik nog steeds met afvegen bloed. Gister heel ff tampon in, zat ook best wat aan.Met plassen komt er overigens geen bloed mee.

Ik vraag mij echt af wat duit is en hoop dat er iemand reageerd die er wat meer over kan vertellen.

HEb net doktersassistente gesproken, ze gaat het met de dokter bespreken. hij belt mij vanmiddag hierover terug.

Zal jullie op de hoogt e houden, wie weet brengt het verheldering voor ons allemaal.

groetjes

ps vind t beetje eng allemaal.

12. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi helena115,

jij zit dus ook met hetzelfde probleem...
    ik vind het ook eng :( en ik wil ook zo graag weten wat het nu is geweest...ik heb nu wel af en toe nog van die kleine steekjes links onderin net of ik zo ongesteld kan worden ..ik snap er echt niks meer van :(

ik hoop dat de dokter wel weet wat het nu kan zijn ..ik ben heel benieuwd wat de dokter zegt ...

groetjes

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoihoi,
    nou nog geen antwoord van ha...
    heb assistente gesproken die vod het zaak dat ik uitst=rijkje liet doen. HEb ik toevallig vorige maand laten doen omdat ik voor controle moest omdat ik 30 werd. Dat was in orde.

Maargoed, ze heeft met de dokter overlegd en hij wil dat ik op consult kom. Maandag moet ik er heen.

Hou jullie op de hoogte.

14. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    nou meid ik ben wel benieuwd wat de ha zegt..hou me op de hoogte ;)

15. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej dames,

Ik heb dit ook gehad..Mijn mens duurde al wat langer dan normaal (ong. 8 dgn..) Op dag 13 kreeg ik last van bruinverlies, op dag 14 zelfs helder bloed en op dag 15 weer bruinverlies..Ik ben ook alweer 10 maanden van de pil af, maar de dokter weet het toch aan een *quote* hormonale disregulatie..Ik had het ook nog nooit eerder gehad...Volgens de dokter een tussentijdse bloeding, niks om je zorgen over te maken en kan altijd eens voorkomen (volgens hem dan..)..Dus eigenlijk nog niets wijzer..

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    dank voor je reactie!

Hier is na vier dagen het bloeden gestopt...gelukkig.

x

17. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ohh gelukkig dat het weer gestopt is ...toch raar hoor het lichaam hoe het in elkaar zit..

groetjes ..

Deel Deze Pagina