nou de titel zegt het al !.. ik vraag even jullie mening 2 sep ongesteld geworden ronde de 15 16 17 e ei 30ste ongesteld worden nog 6 dagen maar nu heb ik last van 1 veel plassen 2 soms hoofdpijn 3 veel eten 4 sago 5 een luchtballon in me buik lijkt het wel 6 me temp is 0.3 hoger dan normaal . meetsal 36,6 rond .. en nu 37 7 steekjes rechts in me buik .. ga zo nog maar ff door ik weet dat het nog niets kan betekenen maar voor mijn nod heb ik dit nooit
o wat spannend. ik ken het gevoel en ik zit me ook steeds af te vragen of ik dit bij mn vorige zwangerschap ook had. ik weet wel dat ik me vorige maand ook raar voelde en toen werd ik gewoon ongi. nu voelt het wel iets anders en weet ik weer niet wat ik ervan moet denken. ben nu voor mezelf een lijstje aan het maken met kwaaltjes zodat (als ik ongi wordt) ik volgende keer weet waar het van kan zijn. vind het erg spannend. de kwaaltjes die je nu hebt kunnen op een zwangerschap duiden maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden dus ik durf er niks over te zeggen. liefs doris
hoi ik heb ook last van veel naar de wc moeten, steekjes in mijn buik en kramp af en toe en ben best wel moe de hele dag terwijl ik gewoon lekker geslapen heb, gisteravond ook misselijk en vanmorgen ook even misselijk geweest, en idd ook meer honger dan normaal.. over 7 dagen kan ik testen, ik ben benieuwd en ook natuurlijk of jullie zwanger zijn!!
Het kan ook gewoon je ongie zijn hoor!! Ik had al deze klachten vorige maand ook zelf me borsten deden pijn, opgeblazen misselijk steken en noem maar op ik dacht ook zwanger te zijn. maar 14 dagen na me ei gewoon ongie hoor Ik ben van mening dat je lichaam je giga in de maling kan nemen Liefs Vonnie
nee idd erg vervelend dat je je iedere maand anders kan voelen en dan denkt ja nu ben ik echt zwanger
Ik had vorige maand precies hetzelfde, toch ongi geworden Hoop dat het deze keer wel raak is, wil heel erg graag!
Hoi Meiden, Ik moest ook veel plassen en had een heel opgeblazen gevoel. En ik voelde het trekken en kleine steekjes in mijn buik. En ja na vier positieve testen, zijn we echt zwanger!! Dat is het enige wat je het kan zeggen en dat is testen. Veel succes meiden. Gr Sun
zoo nu nog maar 5 dagen het schiet op !,. pff .. ik ben net klaar met werken was half 7 begonnen vanochtend .. nu toe aan een bak patat en koffie
Je lichaam kan je flink voor de gek houden, vooral als je nog aan het ontpillen bent.. ik had nog veel meer klachten en toch ingi geworden dus zegt niks...Gewoon afwachten en jezelf niet gek maken, succes. Ik hoop wel voor je dat je zwanger bent hoor!
ik moet ook veel naar de wc sinds een paar dagen en met vlagen misselijk als ik wat eet is het over.. maarja ik weet ook wel dat mijn lichaam me voor de gek kan houden want dit is pas de 2de ronde
jawel ik denk dat dat van mij geen voortekenen waren maar gewoon ziek ik lag vanmiddag ff op de bank met denkens en truien maar nu is het weer weg maar als ik naar me buik kijk me buik is echt kijhard pff ik wil testen ik wordt hier zo moe van soms heb ik er niet eens zin meer in !. en dan te verzinnen dat een paar mensen langer moesten wachten
even geduld nog.... Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het een week voor NOD eigenlijk al. Ik voelde me anders.. beetje brak gevoel, alsof je zwaar op stap bent geweest. Toen ik eerst alleen maar negatief testte, begon ik te twijfelen, eindelijk een week na NOD kreeg ik een (licht) positieve test. Dus toen dacht ik zie je wel: ik voel me anders
ja ik ook maa rik begin er genoeg van te krijgen ff.. ik voel me gewoon ff kut ! op zijn rotterdams gezegt ik voel me anders en nu denk ik gewoon dat ik ziek ben .. ik lag met 2 denkens over me heen .. een trui.. pff geen honger maar ik voel me zo anders.. me bovenbuik is keihart.. maar het zal wel aan mij liggen geef mij me volgende ronde maar :x