Hallo, Ik heb 2 weken geleden mijn menstruatie gehad. Ik verwachte afgelopen donderdag om mijn eisprong te krijgen, maar tot mijn grote verbazing verloor ik donker/dik/bruin/gestold bloed (sorry) en dat tot vandaag. Normaal heb ik een cyclus van 28/29 of 30 dagen, daarom vind ik dit zo vreemd. Wat houd dit in? Is dit weer mijn menstruatie?
Hoelang ben je al gestopt met de pil? Als dat nog niet lang is kan t zijn dat je lichaam nog ritme moet vinden. Heb ook wel eens gehoord van bloeding rond/na eisprong maar geen idee of dat dan zolang kan duren.
Ben je echt NET gestopt met anti conceptie of al langer? Het klinkt als je typische eerste maandje na stoppen met AC. Je kunt je ontrekkingsbloeding misschien aangezien hebben voor je ongi en je laaste bloeding voor een ongewone bloeding MAAR als je dus al redelijk wat langer gestopt bent met de AC is het 't beste om even langs de HA te gaan om alles even voor de zekerheid te laten checken waar de bloeding vandaan komt!
Bedankt voor jullie reacties. Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn? Miss oud bloed verlies of een innestelingsbloeding? Maar voor beide lijkt het mij erg veel. En ik heb deze maand ook bijna niet geklust. Alleen na mijn menstruatie.
Ik zou zeker na de dokter gaan, IK wil je niet bang maken en ik denk ook dat weinig onder ons Medish gekwalificeerd zijn om een oordeel te geven wat het mogelijk kan zijn maar het beste bij abnormaal bloedverlies is gewoon even laten checken bij de dokter morgen!
Ik denk dat het een tussentijdse bloeding is. Heb ik ook gehad zo plots en ik had altijd een cyclus van 28 dagen. En ineens zonder verklaring bloedde ik 2 weken na mijn menstruatie weer. En dit gedurende 2-3 maanden steeds opnieuw. Dit is vanzelf overgegaan. Ben toen wel naar 2 verschillende gyneacologen gegaan voor hun mening, maar beiden zeiden hetzelfde: Door een plotse verstoring in mijn hormoonbalans kon dit voorkomen. Dus ik kon terug terug aan de pil of gewoon progesteron gaan slikken of ermee leren leven en wachten tot het zich vanzelf herstelt. Toen werd ik zwanger en was het weg.
Het is sowieso je menstruatie niet want die moet helder rood zijn wil je hem mogen tellen als menstruatie... Wat was de hoeveelheid? Kan namelijk ook van de eisprong zelf af komen
Het was best veel, wel minder als normaal. Het is niet echt helder rood geweest. Het was voor al dik en bruin en af en toe een beetje rood. Maar toch wel 4 dagen lang. En nu heb ik meer bruine afscheiding.
Heb dat ook gehad Mijn regels kwamen uit op 28.08 En stopten 01.09 En plots de 13de waren ze er terug en ze hebben geduurd tot de 17de Geen idee maar ga bij de volgende controle'(donderdag) het wel eens vragen aan de dokter Want vond dit zelf ook niet normaal' kreeg plots hevige pijn' en op de 13de kreeg ik hevige en donkere bloedingen' dagen erna zakte het wel af naar lichter' ik zeg alltijd mijn Lichaam is een Fooling me
heb dit toch eventjes nagevraagd net bij mijn Dokter' hier is het waarschijnlijk Omdat ik onregelmatig ben + ik krijg nooit een eiersprong maar hij vertelde me ook dat ik me geen ongerust moest maken,jou lichaam zuivert enkel maar'