Hallo, Ik ben vandaag ingezwachteld ivm heel veel vocht in voeten. Beide benen van tenen tot net onder de knie. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er zoveel moeite mee hebt!! het is zo ontzettend warm! Had ik afgelopen dagen ook wel maar toen kon ik nog met m'n voeten in een koud voetenbad of in een lauw bad maar nu kan ik niets meer! Zou dit zwachtelen echt helpen?? en als ik er nu mee stop is het dan slecht voor de baby? ik ben 35 weken zwanger en het kindje had een groei van 38 weken. Hiervan weten ze niet de reden, suiker en bloeddruk zijn alletwee goed. Het liefst zou ik de zwachtels er af halen want het irriteerd evenveel dan toen het niet ingezwachteld was. Maar als dit beter is voor de baby dan hou ik het natuurlijk wel vol. groetjes Astrid
hoi astrid, ik zou het even navragen bij je arts of het er weer af mag, het lijkt mij wel kunnen, ik weet niet hoeveel het echt helpt. Benen omhoog helpt wel. Hoop dat je kindje snel komt dan raak je het vocht na je bevalling vanzelf weer kwijt! Mirjam