Hallo, mijn man en ik waren door het dolle heen, voor het eerst in 4 jaar een positieve test in handen te hebben. Binnen 2 uur kwam echter ook een bloeding die 3 dagen duurde. Op advies van het ziekenhuis hebben we een dag of 6 later een bloedtest gedaan, met als resultaat een HCG van 1380! Hardstikke zwanger dus. Ongeveer zo'n 6 dagen later kreeg ik weer een bloeding, behoorlijk heftig, met stolsels maar deze duurde slechts een uur of 6, toen hield net zo abrupt op als het begonnen was, dit was eergisteren. Gisteren weer geen bloedverlies en vandaag is het weer begonnen, heel bescheiden wel. Ik wordt helemaal gek van die onzekerheid, je wordt continue heen en weer geslingerd tussen extreme blijheid en vreselijke teleurstelling. Morgen om 15:30 hebben we onze eerste echo, deze was al afgesproken na de allereerste bloeding, we zijn dan blij wat zekerheid te krijgen. Heb me eigenlijk al neergelegd bij een MK, maar nog niet helemaal. Ik blijf van dat gekke zeurderige gevoel houden in m'n baarmoeder, dat zou toch over moeten zijn na een MK? Ben heel veel gaan lezen over bloedverlies maar herken nergens dit verhaal, beginnen, dan weer stoppen dan weer beginnen... Hoe kan je lichaam je toch zo voor de gek houden?
Jeetje wat naar voor je die onzekerheid. Ik hoop dat je morgen een mooie echo krijgt en dat alles goed komt. Ik zal voor je duimen! liefs lila
Hey Nellas, Heel veel sterkte morgen, ik zal voor jullie meeduimen op een positieve echo. Ik heb zelf ook behoorlijk wat bloedverlies gehad met 7 weken. Daarna 2 weken lang last van bruinverlies. Dit bleek uiteindelijk een gesprongen adertje te zijn. Heel veel succes morgen, Liefs Belliebel
Ik hoop voor jullie dat het bloeden onschuldig is en dat je straks een mooie echo hebt !!! liefs , marjon
Heel erg bedankt voor de steunende woorden. Ik heb (veel te) veel gezelen op het internet hierover en feit is gewoon dat je geen antwoorden krijgt. Het is ook nog eens m´n allereerste zwangerschap ooit dus heb geen flauw idee wat te verwachten. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor vanmiddag, het is toch erop of eronder en je hebt er zelf helemaal geen invloed op.
Heel spannend en onzeker - het kan alle kanten op maar ik hoop voor jullie vanmiddag op een klein kloppend hartje!!