Mirena en toch zwanger? Zo niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseappeltje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hoi!

Zoals het al zegt. Ik heb een mirena spiraal nu ongeveerde 2 jaar.
    Veel problemen gehad aan t begin en nu was het ff een tijd rustig. Nu ineens heb ik dus last van de meest pijnlijke borsten ooit en vocht dat eruit komt. Me huisarts zei dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn of dat die mirena gewoon veel te heftig is toch voor mijn lichaam.
    Nou heb ik wel met mijn HA besloten de Mirena eruit te halen. Zodat ik me lichaam weer terug krijg.. ik heb 2 gezonde kindjes en al zou ik nu toch zwanger zijn ben ik daar tevreden mee.. zelfs als ik eraan denk dat het ook niet kan zijn word ik een beetje verdrietig. Ik ben bang voor het idee dat ik weer zwanger zou willen zijn of worden .. bang voor de oordelen van mn familie dat ik weer zwanger raak (zwanger zijn is niet mijn beste vak) hiervoor hadden we het over steraliseren maar zelfs daar word mijn man ineens huiverig voor.. hij vind het zo defentief.. wat is dit toch haha. We waren altijd zo zeker van nooit meer kindjes. en nu staat alles op zn kop

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Maar heb je al getest?

3. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ja de huis arts. En het was negatief maar ze vertrouwd het niet dus maandag gaan ik terug voor test en verwijderen.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Als die klachten van een zw komen had je toch wat op je test moeten zien!
    Of je moet er zelf 1 tegenaan gooien kv2v5

5. deniseappeltje

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ja dat zei de huisarts ook al haha. Maar ik moet eerlijk zijn.. ik teste met mijn 2 andere meisjes pas laat positief.. maar nu weet ik het gewoon echt niet meer

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De Mirena kan ook voor zwangerschapskwalen zorgen, ook als je het ding al jaren hebt.Staat ook in de bijsluiter.
    Anders huisarts ook even vragen of je prolactinewaarde gecheckt kan worden. Een te hoog prolactine gehalte geeft dezelfde kwalen en dat heeft niks met een zwangerschap te maken. Integendeel zelfs.

Deel Deze Pagina