bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door an123456789, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga toch ook maar even een vraag stellen op het forum misschien dat jullie me kunnen helpen/geruststellen.

Ik ben vandaag 8weken zwanger en had afgelopen vrijdag minimaal bruin bloedverlies. Vk gebeld en zei dat het ws niets voorstelde. Nu heb ik vandaag weer bloedverlies gehad(bruin). Alleen vanmorgen een paar keer met naar de wc gaan en verder niets meer. Wel heb ik de rest van de dag een soort van zeurend gevoel heel laag onderin mn buik. zeg maar een soort menstruatiepijn.
    Denken jullie dat dit een miskraam is? Ik kan overigens morgenmiddag wel een echo laten maken maar ben zeer ongerust op dit moment.

groetjes

2. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wat een onzekerheid he? En ook schrikken als je opeens bruin bloed verliest.

Ik heb het ook 2 keer gehad bij 2 zwangerschappen. Bij de 1ste was het mis (maar al bij 5 weken) en bij de 2e bleek er gelukkig niets aan de hand te zijn (hiervan ga ik hopelijk snel bevallen:D).

Ik heb me toen ook suf lopen zoeken naar antwoorden, maar uiteindelijk is het de echo die zekerheid kan geven. Vaak hoor je ook dat zolang het bruin bloed is, het oud bloed is en je niet te veel zorgen moet maken. Ik bleef bij de goede zwangerschap misselijk, moe en het bloeden hield 2 dagen aan. Bij de MK had al minder last van symptomen.

Maar niet al te veel zorgen maken is altijd makkelijk gezegd dan gedaan. Ik wens je heel veel succes morgen met de echo!! En heel veel sterkte met wachten. Hopelijk zie je morgen een mooi kloppend hartje.

3. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    bedankt voor je reactie. Wat fijn dat het bij je tweede zwangerschap wel goed is gegaan. Ik weet niet zo goed of ik meer of minder verschijnselen heb. Deze wisselen heel erg per dag namelijk. En ben bijna niet misselijk geweest. Behalve vandaag maar dat is denk van de spanning. Hopelijk geeft de echo morgen idd duidelijkheid. Er zit niks anders op dan afwachten.

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Veel sterkte met afwachten, hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het kan alle kanten op!
    Bruinverlies betekend niet altijd het einde..succes morgen.
    Op naar ren kloppend hartje!;)

6. carebear

carebear Niet meer actief

Wat een spanning.
    Bij mij begon de miskraam bij oranje kleurig afscheiding.
    Het hoeft niks te betekenen natuurlijk zoals een mede zper nu op haar eindje loopt.
    Hoop op een kloppend hartje morgen.
    Hoe laat mag je voor de echo?

7. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
    Ik mag vanmiddag om half 2 voor een echo. Op zich heb ik nog steeds niet echt buikpijn of krampen en is het bloeden gisteren gestopt. Heb weer een klein beetje hoop. Nog een paar uur dat weten we het...

8. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat een schrik meis!
    Ik duim voor je dat je vanmiddag een mooi kloppend hartje mag zien!
    Sterkte met het wachten tot de echo...

9. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    zojuist een echo gehad en helaas een leeg vruchtzakje...
    waarschijnlijk was het al vroeg misgegaan.
    even heel verdrietig zijn nu...

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ach meisje sterkte!! Dikke knuffel

11. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wat een ontzettende domper! Zo niet eerlijk.
    Weet je al wat je gaat doen? Laat je het vanzelf opgang komen?

Heel veel sterkte in ieder geval. Liefs

12. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    op het moment dat de arts mij vroeg wat ik wilde wist ik het niet en dus afgesproken dat hij mij dinsdag belt om af te spreken wat ik ga doen. Nu ik er een par uur over na denk, denk ik toch aan curretage als het dinsdag nog niet zelf op gang is gekomen. anders kan het misschien nog wel een paar weken duren en zo lang wil ik me niet meer zwanger voelen. want dat voel ik me wel ondanks dat het er al misschien 2 of 3 weken niet meer zit. Hebben jullie hier ervaring mee?

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik heb in augustus een curettage gehad. Viel reuze mee en was erg blij dat ik het had gedaan, kon ik tenminste weer verder met mijn leven. (Ik was extreem misselijk)

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Veel sterkte!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus..

Heel veel sterkte meid:(

16. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ja, met beide ervaring. Die pilletjes waren bij mijn geen succes, een regelrechte ramp met veel pijn en ellende. Vervolgens alsnog een curretage gehad (vruchtzakje had niet losgelaten) en dat was ,buiten alle emoties, goed gegaan. Herstel verliep vlot en weinig bijwerkingen.

Tis voor iedereen anders natuurlijk. Heel veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina