2 weken na terugplaatsing op vakantie gaan?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door NieuwelingDD, 18 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwelingDD

NieuwelingDD Actief lid

29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw
    Wij willen nog een paar weken de zon opzoeken, en gaan daarvoor 3 uurtjes vliegen.. Is dit een verstandige keuze? Dit is mijn eerste terugplaatsing dus ik weet niet zo goed wat wel of niet kan.. :)

2. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Lijkt me alleen maar goed, zeker voor de afleiding!

3. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Je kunt dan prima op vakantie gaan. Je moet er alleen rekening mee houden dat de testdatum twee weken na terugplaatsing is. Ik zou er denk ik niet de voorkeur aan geven om op die dag ook te gaan vliegen. Mocht de zwangerschapstest negatief zijn had ik niet graag in een vliegtuig gezeten met hoop kinderen en blije mensen.

4. NieuwelingDD

NieuwelingDD Actief lid

29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

Ja precies, na al die weken medicatie.. ben ik idd toe aan wat afleiding en ontspanning.

@Tabbey, ik zit daar niet echt mee denk ik.. sta momenteel nog positief in de medische cirkel waar we in beland zijn. Dit is ook onze eerste poging. Het zou geweldig zijn als het de eerste keer meteen raak is, maar ergens in mn hoofd hou ik er rekening mee dat ik nog een paar rondes te gaan heb.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Doen! Vliegen kan geen kwaad mocht je zwanger zijn. Ga alleen dan niet in sauna's en hete baden.

Mocht je negatief testen heb je de afleiding van een heerlijke vakantie. Inclusief wijntjes en hapjes.

Deel Deze Pagina