2 weken na vroege miskraam positieve test? buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door blondi, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    spannend hoor,ik zou ook vragen voor een evt bloedtest oid

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik snap niet dat je niet meteen een echo krijgt om te kijken... je zou immers al 6 weken zijn en dan valt er al een hoop te zien...

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik probeer op iedereen antwoord te geven ;)

Gebakje, ik heb de verloskundige ook al gesproken. Zij zegt of een miskraam maar nog wat hcg in mijn lichaam of gewoon zwanger.

Ik denk dat ze geen echo doet of bloed prikken omdat zij denkt dat ik gewoon zwanger ben.
    Voor haar is het echt 'een streep is zwanger'.

Ik bloed nu niet meer. Ik heb gisteren nog wat wit/roze slijmverlies gehad, een heel klein beetje met afvegen maar verder niks.

Heb nog een testje gedaan (dat ga ik nu elke dag doen :D )
    Hieronder een foto, de bovenste is van gisteren en de onderste van vanmiddag. Beide is geen ochtendurine, 2e plasje.

Edit; zoals jullie weten is de test irl duidelijker ;)

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Nogmaals absurd:

Ik denk dat ze geen echo doet of bloed prikken omdat zij denkt dat ik gewoon zwanger ben.
    Voor haar is het echt 'een streep is zwanger'.

Dat kan ze toch helemaal zo niet beoordelen? Ze had op z'n minst een echo aan kunnen bieden, er zou nu al wat te zien moeten zijn.

Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar er wat wel vaak te makkelijk gedacht.

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had graag een echo gehad.
    Dan hadden ze in ieder geval iets gezien. Of nou juist dat het er niks meer zat.

Een week wachten vind mijn geduld heel vervelend maar echt kwaad kan het niet lijkt me.
    Ik test gewoon en kijk of ze lichter of donkerder worden.
    Mocht ik echt klachten krijgen dan bel ik en als de test donkerder worden bel ik ook eerder.

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ok I'll rest my case.

Succes, laat je het nog ff weten als je duidelijkheid hebt?:)

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Niet vervelend bedoeld hoor!
    Jij weet hoe het is om een bbz te hebben dus je spreekt uit ervaring.
    Maar om nu al een echo te eisen.. ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken.

Ik laat het hier weten als ik nieuws heb :)

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Toi toi toi!

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Spannend meid, ik ben ook heel benieuwd naar je testjes. Ga je nu elke dag testen?

10. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik ga je volgen spannend allemaal!!!

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hey, dit was je 1000e bericht :D

Morgenvroeg ga ik met ochtendurine testen als vriendlief dadelijk testjes meeneemt.
    En daarna sla ik even een dag over met testen ;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Ik zit even mee te denken hoor, en hoop ontzettend dat je een goede zwangerschap draagt.
    Maar je hebt 2 weken geleden positief getest, toen gaan vloeien, tussendoor niet meer getest en nu weer een positieve test?
    Als de vk denkt dat je zwanger bent, hoever denkt ze dan dat je bent? Ruim 6 weken?
    In dat geval had ze toch wel even een bloedtest kunnen laten doen voor een hcg bepalen? En die kunnen laten opvolgen?
    Ik ben benieuwd en blijf je even volgen!

Hoe voel je je eronder?

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja ik vind het ook heel raar dat ze niet eventjes verder gaan kijken. Toen ik vorig jaar bloedverlies had in begin van zw.schap maakte mijn vk gelijk een afspraak voor een echo.

Wil je wel even het advies geven om het bloedverlies in de gaten te houden. Succes!!

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    2 á 3 dagen nadat ik positief had getest begon ik te vloeien, dat was op 29 juni.
    De eerste week echt bloed, net ongesteldheid, en daarna nog een paar dagen bruin slijmverlies.
    Omdat ik me nog steeds zwanger voelde nogmaals getest, die 2 weken daartussen heb ik dus niet getest omdat ik ervanuit ging dat het een miskraam was.

De vk zegt een weekje afwachten. Testen hetzelfde of donkerder is zwanger en dan maken we een afspraak en als de testen lichter worden was het een miskraam.

Tja hoe voel ik me..
    Stiekem geniet ik er wel van dat ik op DIT moment wel zwanger ben. Misschien niet goed of niet meer maar toch nog wel een beetje snap je?
    Bang of onzeker ben ik niet meer. Wel erg ongeduldig.
    We zien wel waar het schip strand, ik kan er toch niks aan veranderen..

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Heb je wel eens getempt ??? Dan kan je ook zien of je temp nog steeds hoger is dan normaal. ( ivm zwangerschap dan is je temp ook meestal hoger dan normaal)

16. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hou ook in de gaten dat je geen buikpijn oid krijgt... als dit wel geval is zou ik gelijk aan de bel gaan trekken en eisen dat ze je controleren op bbz... niet denken dat het overgaat want het kan toch ernstige gevolgen hebben... maar buiten dat... geniet van dit moment ;)

17. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ik wil er heel graag op reageren, ik heb in april een mk gehad, was 6 weken zwanger. Tot 2 weken terug heb ik nog een positieve test gehad, met een streepje die zo duidelijk is als die van jou. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ga er niet zomaar vanuit dat je zwanger bent. Ik heb ook contact gehad met de gyn en die gaf aan dat ik elke week een test moest doen om in de gaten te houden wanneer het hcg uit je lichaam is.

Ik vind het erg vreemd van die vk dat ze er vanuit gaat dat je zwanger bent. Als de test van volgende week nog donkerder van kleur is kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent, is die test maar iets donkerder dan zou ik direct contact opnemen met een vk, want dan zou het kunnen zijn dat het een bbz is.

Succes en sterkte.

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    De test van vanmorgen is hetzelfde als die van gisteren...
    Tempen heeft toch alleen zin als ik mijn normale temp weet?

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb trouwens behoorlijk wat slijmverlies, hoort dat niet bij een ovulatie?

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.016
    15.626
    113
    Nabij Utrecht

Als het helder (rauw eiwitachtig) is ... ja dat klopt .. dan ben je vruchtbaar en springt je ei een deze dagen

Deel Deze Pagina