2 weken over tijd en test blijft negatief.

Discussion in 'Zwanger worden' started by monkey1990, Mar 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

Feb 19, 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Nee ik heb geen positieve test gehad daarom snap ik het ook niet meer

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarop baseer de huisarts het dan? Heel vreemd want echt professioneel is het niet om dan maar gewoon te zeggen, het kan een vmk zijn:(
    Waarom doet ze dan geen bloedtest...als je al een vmk hebt gehad moet je dit nu nog in je bloed zien.
    Jij kan ook zelf testen eventueel;)

En niet om gemeen te zijn, maar soms kun je een hoop voelen omdat je er heel erg op gaat letten. De keren dat ik niks merkte was ik juist zwanger.
    Maar het is natuurlijk heel erg vervelend als je maar geen duidelijkheid krijgt...

3. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

Feb 19, 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ze gaf aan dat het soms nog even kan duren voordat je bloed gaat verliezen. Als dat niet is gebeurt gaan ze een echo maken. Je lichaam ruimt het vanzelf op. Ik neem aan dat ze gelijk heeft want ze heeft ervoor geleerd toch? Maar vind het ook een vreemd verhaal en voel me nog rottiger dan ervoor. Wou dat ik niet naar Ha was gegaan en afgewacht had. Bedankt voor je reacties in iedergeval.

4. monkey1990

Oct 4, 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL

het is idd een vreemd verhaal dat ze zegt een miskraam.. misschien is jou lichaam ook wel gewoon even 'ontregeld'. maar snap dat je je rot voelt. je hoopt zo op een positieve test! the same here:(

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ;) maar je kan niet zomaar van een vmk spreken zonder enig bewijs van een zwschap? Dat zou wat zijn als je iedere keer een vmk had als je cyclus even anders ging dan normaal.
    Dus ik snap haar niet, en je zou denken dat huisartsen idd weten waar ze over spreken.

Je moet je niet rot voelen, er is nu geen sprake van een zwschap laat staan een vmk.;) Gewoon nog even proberen af te wachten nu, en blijven testen om de zoveel dagen..... Je kan zeker gewoon zwanger zijn maar te vroeg zijn met testen.
    Hebben jullie regelmatig sex gehad? Want dan is er gewoon kans tot je ongesteld wordt of een mooie test krijgt.

6. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

Feb 19, 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ja ik wacht nu idd gewoon maar af. We hebben regelmatig seks gehad dus er zit nog een kans in, maar heb er zelf geen hoop op dan had ik nu toch wel een positieve test gehad. Ik hoop gewoon snel ongi te worden, zodat we door kunnen naar de volgende ronde.

7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom? Als je ei later is geweest, wat ook zo is anders was je nogmaals al ongesteld of zwanger, dan is er gewoon nog kans.

Positief blijven, en is het deze ronde niet gelukt...vol goede moed door naar de volgende. Het gaat vast wel een keer lukken toch;) zou dan toch eens nadenken over ovu testen ;)
    Die van zwangerenkids zijn goedkoop en goed;) dan weet je tenminste wanneer je je ei gehad hebt

8. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

Feb 19, 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Bedankt voor de tip. Die zal ik eens bestellen

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meid !

10. monkey1990

Oct 4, 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook maar eens ovulatie testen gekocht!

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn fijn...dan heb je tenminste een idee

12. monkey1990

Oct 4, 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    net naar de wc en heb bruinige afscheiding/bloed.
    dus me ongesteldheid ziet eraan te komen.
    vanaf morgen tempen:)

Share This Page