Hoi, Ik heb FNAIT (alloow imuum trombocytopenie) Dit betekend dat iedereen eiwitten op de bloedplaatjes heeft en ik niet! Dit is aangeboren is mij verteld Nou is dit totaal geen probleem tenzij je zwanger wilt worden of een bloedtransfusie nog zou hebben Er zijn maar weinig mensen die dit hebben daarom is er ook weinig over te lezen of om met iemand een ervaring te delen Op deze manier hoop ik in cotact te komen met mensen die hier ervaring mee hebben Wij willen nog erg graag een kindje maar zijn bang voor de risico's Dus ik hoor het graag, Groetjes Heidi
Mijn zusje heeft onder andere AITP, ik weet er dus wel het een en ander van. Hier een goede link van wat jij hebt en hoe dat is tijdens de zwangerschap. http://www.kwaliteitskoepel.nl/assets/structured-files/overigNVOG/Trombocytopenie%20en%20zwangerschap.pdf Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi, Heeft jou zusje al kinderen en is dat allemaal goed gegaan ??? bij mij staan de letters IVIG erbij Heb geen idee wat dat betekend maar heb van de artsen gehoord dat zwanger worden wel mogelijk is maar vanaf 30 weken 1 dag in de week een dag aan het infuus moet. Dan moet het kunnen maar vind het toch eng er zijn toch altijd risico's en ik heb 3 mooie jongens en ben inmiddels ook al 35 en vraag me dan ook wel af of ik niet te veel wil snap je. vandaar even proberen op deze manier meer info te krijgen over dit geheel en mensen die dit ook hebben. Groetjes Heidi