Hoi allemaal, Zit met een vraagje en hoop dat iemand hier mij kan helpen. Hoop ook dat ik hem in het goeie forum stel, ik ben helemaal nieuw hier! Heb waarschijnlijk afgelopen vrijdag mijn ei gehad. Gisteravond had ik opeens behoorlijk last van mijn onderrug (precies alsof ik ongesteld ben). Ook voelde ik mijn baarmoeder erg 'zitten' en een soort steekjes bij de ingang. Dit laatste had ik vanmorgen nog (het voelen zitten vooral). Nu had ik nog wat oude persona-staafjes liggen en wilde wel eens weten wat ik nu zou testen. Mijn verwachting was dus dat beide streepjes niet of nauwelijks zichtbaar zouden zijn. Gistermiddag testte ik een redelijk blauwe oestrogeenstreep (linkerstreep), de rechterstreep heeeeel licht. Vandaag rond de lunch herhaald omdat ik beetje verrast was door de vorige uitkomst en nu was de oestrogeenstreep zo fel dat hij zowat van het staafje knalde. Die andere streep was weer heeeeel licht. Heb zitten googlen om erachter te komen of het normaal is dat oestrogeen na de eisprong zo hoog is maar de weinige info die ik kon vinden was nogal tegenstrijdig. Ik snapte er in elk geval niks van. Dus mijn vraag: weet iemand of deze dikke linkerstreep zo'n 5 dagen na het ei 'normaal' is? (hoopt heel stilletjes dat ze over een paar weken naar de KV mag rennen) Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjes van Helly76
Hi, die oestogeen streep zegt niet zoveel eigenlijk... die rechtse streep LH is veel belangrijker... ook na de eisprong... google maar eens op "persona orakel"..... zijn wel een hoop duitse sites, maar wellicht heb je daar wat aan..
Dankjewel Seth! Heb erop gegoogled, moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat mijn Duits bar slecht is, dus ik zit vooral naar de plaatjes te koekeloeren. Begreep eruit dat ES+9 staat voor 9 dagen na de eisprong? Kon helaas geen plaatje vinden van een ES+5, maar is geen ramp, want we zijn nog niet echt 'aan de slag' maar een verrassing zou bijzonder welkom zijn En ik probeer het wel een beetje in de gaten te houden hoe en wat.
ja... klopt.... of moet ik zeggen Es stimt?? vanaf dag 9/10 zie je ze meestal... maar kun je wel even spieken hoe het met die lijntjes zit.... als tegen nod rechts weer verschijnt (lh) en oploopt, heb je dus grote kans dat je zwanger bent.. succes
Dankjewel weer Seth, dan weet ik nu hoe ik die plaatjes moet interpreteren. En 't is inderdaad handig om dit soort voorbeelden te hebben Ik houd het in de gaten en mochten we hier aangenaam verrast worden, dan laat ik dat natuurlijk even horen
@Seth Als ik goed nieuws had, zou ik het je nog even laten weten ..... Was overtijd dus zwangerschapstesten gehaald, gisteren getest en dat waren 2 hele dikke strepen