wat denken jullie.. ik weet het echt niet,,

Discussion in 'Zwanger worden' started by laney12445, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laney12445

Mar 31, 2008
    89
    0
    0
    HAllo :D

Vandaag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Of niet.. ik snap het eigenlijk ook niet meer...
    De afgelopen maanden was ik de hele tijd precies 31 dagen. Ik ben nu al 8 maanden gestopt met de pil. Vorige maand duurde het ineens 41 dagen. Wat ik al een beetje raar vond.

Had toen een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.

Nu ben ik weer 41 dagen verder en nog niks.. Nog geen pijntje niks..

Wel heb ik de afgelopen 2 weken overmatig afscheiding gehad. Meestal was dit dan doorzichtig slijm en best wel veel. Klinkt misschien vies, maar het was echt elastisch.. echt gewoon slijm..

Weet iemand wat dit kan betekenen? wat denken jullie... zal het nu eindelijk raak zijn of toch hoogstwaarschijnlijk niet..

Het slijm heb ik nu trouwens niet meer.. is een paar dagen geleden gestopt.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen :)

Oja, tijdens de seks heb ik ook overmatige afscheiding.

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Heb je verder geen 'kwaaltjes'? Je voelt je gewoon hetzelfde als pakweg een week geleden?
    Tja, alleen een test kan uitsluitsel bieden. Misschien proberen te wachten tot dinsdag en ben je het dan nog niet, dan een test doen.

Vervelend he, als het ineens een andere cyclus is....

Succes hoor!

3. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

Feb 1, 2009
    264
    0
    0
    Ik ben blij dat mijn cyclusdagen 27 is, alleen ik vind het elke maand wel spannend of het raak is of niet. We hebben behoorlijk sex gehad en genoeg zwemmers gekregen, maar ik heb tot nu toe geen last van dat bloed(innest) maar ik heb wel een harde opgeblazen gevoel/buik en af en toe lichtc vlagen van misselijkheid en met zitten wat druk op mijn buik. Ik heb ook af en toe van dat gerommel in mijn buik en wat lichte steekjes, maar ik durf niks te hopen.
    Ik zal nog 6 dagen moeten wachten en kan ik testen, tenzij ik 3 of 4 april ongi wordt (wat ik niet hoop)

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Ik zou ook nog even proberen af te wachten
    En tja.....een test zou je uitsluitsel kunnen geven. Succes met het wachten :(

5. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hmm, wat je zegt over dat slijm...dat lijkt op vruchtbaar slijm...verder zou ik t anders ook niet weten...gebruik je ovutesten?

6. laney12445

Mar 31, 2008
    89
    0
    0
    Ik gebruik helemaal niks, probeer de natuur gewoon z'n gang te laten gaan. Ben nog steeds niet ongi. Zit nu al op dag 45. Mijn vorige periode was 4 dagen korter. Nog geen gevoel van een aankomede ongi of iets dergelijks.

Het slijm had echt 2 weken ofzo geduurd.. vruchtbaar slijm duurt toch niet zo lang? ofwel?

7. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Normaal duurt vruchtbaar slijm niet zo lang nee, maar ik had het nu ook. Dacht op dag 12 al dat mn ei eraan zat te komen, maar die kwam dus pas dag 26! Al die tijd veel slijm gehad...Het kan namelijk zijn dat je lichaam steeds probeerd om een eitje te laten rijpen en springen, maar dat het niet lukt...

Share This Page