Hoi allemaal, Ik was net ff aan het kijken op het zwangerschapsforum, de eerste symptomen. Ik was eigenlijk benieuwd of er ook bij stond dat iemand veel last heeft van de onderbuik, maar dan vooral de rechterkant. Nu lees ik dat veel meiden dit hebben maar dan aan de linkerkant. Hebben nog meer meiden last van de rechterkant? Of weet iemand hier iets over te melden?
Bij mij is het wisselend (vaker links dan rechts) maar dat is dan rond mijn eisprong... Kan het niet zijn dat je nu pas je eisprong hebt en dus een wat langere cyclus?
Tja ik heb op het moment vooral in de onderbuik maar ook wel steken afwisselend links en rechts. Het kan een teken zijn, maar ja, wat niet? Het is volgens mij niet iets vreemds dat je dat hebt.
hallo Knoellie, Donderdag avond had ik echt een soort menstruatie pijn aan de rechterkant, ik dacht nog, mijn ongi is erg vroeg deze maand, maar ik heb gister positief getest! (al dringt het nog niet helemaal door). Nu af en toe wat steekjes en al een wee gevoel in mijn maag. groet Snoozie
bij mij wisselt het ook vaak.. vaker links als rechts..maar gebeurt ook dat ik beide kanten tegelijk heb of alleen rechts.