Wie heeft dit ook?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Knoelie, Jan 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knoelie

Knoelie Lid

Nov 26, 2007
    60
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Ik was net ff aan het kijken op het zwangerschapsforum, de eerste symptomen.
    Ik was eigenlijk benieuwd of er ook bij stond dat iemand veel last heeft van de onderbuik, maar dan vooral de rechterkant.
    Nu lees ik dat veel meiden dit hebben maar dan aan de linkerkant. :confused:
    Hebben nog meer meiden last van de rechterkant? Of weet iemand hier iets over te melden?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Bij mij is het wisselend (vaker links dan rechts) maar dat is dan rond mijn eisprong... Kan het niet zijn dat je nu pas je eisprong hebt en dus een wat langere cyclus?

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Tja ik heb op het moment vooral in de onderbuik maar ook wel steken afwisselend links en rechts. Het kan een teken zijn, maar ja, wat niet? Het is volgens mij niet iets vreemds dat je dat hebt.

4. smaya

smaya Lid

Jan 2, 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    ik heb het ook wisselend, komt dat we er zo mee bezigzijn.

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

hallo Knoellie,

Donderdag avond had ik echt een soort menstruatie pijn aan de rechterkant, ik dacht nog, mijn ongi is erg vroeg deze maand, maar ik heb gister positief getest! (al dringt het nog niet helemaal door).

Nu af en toe wat steekjes en al een wee gevoel in mijn maag.

groet Snoozie

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Ook ik heb altijd deze pijntjes.. maar dan vooral rond mn eisprong..

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    bij mij wisselt het ook vaak.. vaker links als rechts..maar gebeurt ook dat ik beide kanten tegelijk heb of alleen rechts.

Share This Page