hey dames, ik heb een zeer regelmatige cyclus al 2 jaar lang, en ben nog nooit over tijd geweest. Nu ben ik in eens 2 weken overtijd en in de 2 weken veel slijm bij het afvegen, opgeblazen gevoel grotere borsten, smaak verandert en veel plassen. Toch test ik negatief, ik ben niet bezig met zwanger worden (voor zingen de kerk uitgaan) maar ik weet dat ik hier door wel zwanger kan worden, en dat is natuulijk een geschenk en zouden we ook blij mee zijn.. maar goed, wie herkent dit????
Als je twee weken overtijd bent en niet positief test, zou ik even naar de HA gaan. Want na twee weken zou je gewoon een betrouwbare uitslag moeten hebben.
Ik wacht nog even af tot mijn volgende verwachte menstruatie, miss dat ik om ene of ander reden een menstruatie heb overgeslagen.. En anders zeker langs de dokter
Ik heb hetzelfde verhaal, heb de huisarts gebeld, maar ik moet het nog een paar weken aankijken, twee weken over tijd vond ze niets om zich zorgen over te maken, en een test bij hen zal hetzelfde uitwijzen als een test thuis... Irritant he! Je wilt gewoon duidelijkheid!
`ja heeel irritant idd.. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar vind het erg vervelend dat ik niet weet hoe het met mijn cyclus zit.. stel wij willen binnenkort wel voor een 3e gaan, dan zit ik weer te sukkelen met mijn cyclus..
Hoe is het nu? Niks nog..? Ik ook nog steeds hetzelfde verhaal, ook veel slijm, verder niks! Afwachten maar?
Hier ook niks, ik ga vanmiddag nog een test doen, en anders ff naar de dokter en de nuva ring weer tevoorschijn toveren om menstruatie op te wekken.. Ik hou je op de hoogte..
Hey Noena, Bij mij zijn zojuist de dijken gebroken, ik denk dat mijn lichaam gewoon last had van een storing! Maar: het doet het weer! Nu een nieuwe ronde nieuwe kansen. Succes! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Wat fijn voor je.. Als je dan toch niet zwanger bent beter ongi worden zodat je weet waar je aan toe bent.. Ik zelf denk dat ik gewoon een cyclus over heb geslagen..