hallo meiden. deze maand geen clomid geslikt omdat mijn man niet in het land was. maar toch spontaan een ei sprong van mezelf gehad. en mijn man was toen weer terug in het land dus we hebben nog wel 2 keer geklust. nu kon ik mijzelf niet inhouden en heb op 11 dpo getest. wat vinden jullie ervan? een streepje of zien jullie niks? heel erg bedankt voor het kijken!! dikke knuffel sunlight
Ik zie een duidelijk streepje hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Wat bijzonder dat het zo spontaan is gebeurd!
Nou meid gefeliciteerd dit is duidelijk een goed ziend streepje Je mag zeker een vreugdedansje maken Geniet van je zwangerschap meid En ga maar lekker op je roze wolkje zitten hoor dat mag
oh ja jullie zien hem ook. ik zit gewoon te huilen achter mijn laptop oh wat super. ik heb nog twee testen gehaald clearblue met indicator en predictor. dus hopen dat die ook positief aangeven. dit is toch niet te geloven dat je zegt van ik ben er klaar mee en ik zie wel wanneer ik zwanger word en je dan ook nog eens geen pillen hebt geslikt en dan toch zwanger wezen na 2 keer klussen en anders de hele maand om de dag ervoor hahaha. oh meiden wat ben ik super blij. blij blij blij blij blij blij. bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoe
Duidelijk een streepje te zien Gefeliciteerd! Geniet ervan! Juist als je zo denkt dan komt het kijk maar naar mij week voor eerste IUI. Had me erbij neergelegt en hups zwanger
ja raar is dat he, zo ging het ook bij onze eerste zwangerschap. dikke 2 jaar bezig en toen ging mijn man naar het buitenland net na mijn ei sprong en er nooit weer over nagedacht en opeens dacht ik had ik niet al ongi moeten worden en ja hoor toen was ik ook zwanger. heel raar dat het dan ineens wel gaat. jij ook gefeliciteerd he
he meiden, ik kon mezelf niet inhouden dus heb ook nog maar even een clear blue gedaan. nou deze is dan toch wel duidelijk. en ook nog met middag urine na 2 glazen water haha. ik ben gewoon spontaan zwanger niet te geloven toch! liefs
die eerste test was al duidelijk, maar hier kan je echt niet meer omheen... je bent ZWANGER!!!! een groot wondertje in je buik, geniet ervan! gefeliciteerd!!!