Hallo, ik heb lang over nagedacht om mijn vraag hier te stellen. Maar na drie nega testen snap ik mijn lijf nu echt niet meer. midden juni net voor mijn ongesteldheid kreeg ik ineens een vreselijke steek in mijn baarmoeder, dit had ik nog nooit eerder zo gehad maar dacht dat het wel aan mijn ongesteldheid zou gaan liggen. Week daarna begon mijn ongesteldheid en dan neem ik altijd direct de pil (het is niet op de planning maar wel gewenst) weer en dan zou het 3 dagen later weer moeten stoppen, maar dag erna was het geheel gestopt. Ik had voor de zekerheid toch maar een test gehaald maar die gaf negatief aan dus ik gaf de schuld dat ik de pil te snel weer had geslikt (daarvoor nooit last van gehad) In die maand had ik vaak last van me buik (zit gauw verstopt dus gaf de schuld aan mijn darmen) werd zomaar ineens misselijk en voelde me niet fit. 2 weken geleden zou ik ongesteld moeten worden, op de dag dat ik het zou moeten worden had ik een urinewegonsteking, met 1 keer diep rode vloed bloed. Deze ontsteking heb ik gelukkig weg kunnen drinken maar de ongesteldheid is nog steeds niet op gang. dus ik weer een test gedaan vorige week en was negatief, gisteren weer een test maar ook die gaf negatief aan. Ik heb steeds een zeurende stekende pijn in me onderbuik (niet me darmen) stekende eierstokken, lichte vlagen misselijkheid, borsten worden steeds gevoeliger, blauwe strepen wat vaak duid op te snelle groei van de borst. opgeblazen buik, veel plassen en ontlasting (zelfs 1 dag diarree gehad en dat heb ik echt bijna nooit vanwege obstipatie) gauw moe, in de ochtend wakker worden (rond 3,4 of 5 uur) volgende week ga ik op vakantie en zit er aan te denken om vrijdag naar de dokter te gaan. Als ik van de laatst mogelijke ongesteldheid dag zou uitgaan zou ik morgen (donderdag 1 aug) op 14 dagen overtijd zitten. Ik ben van plan om een pakket zwangerschapstesten te bestellen met ultra gevoeligheid, normale en strips. Het is erg welkom ondanks het niet gepland is en we zijn echt teleurgesteld dat de tests negatief aangeven, het liefst zou ik het voor of tijdens de vakantie te weten willen komen dat ik zwanger ben zodat we een mooie foto kunnen maken van ons saampjes voor als verrassing voor onze ouders. wat zou ik kunnen doen, toch even langs de dokter of gewoon afwachten tot na de vakantie
Als je het zelf echt niet vertrouwd en pijn hebt gewoon de dokter bellen, niemand weet wat jij precies voelt
Klopt. Je kunt voor de zekerheid nogmaals testen. Maar gezien het feit dat je overal op let (symptomen als steekjes en dergelijke), kun je je daardoor ook zwanger gaan voelen. Vertrouw je het niet, dan kun je je huisarts altijd nog vragen of je een bloedtest mag.
Zou sowieso ff naar de huisarts gaan want denk dat de boel een beetje ontregelt is. Balen dat je testen negatief aangeven steeds gewoon ff ha bellen en langsgaan! Succes!