@chulla en ninja, SHIT ZEG voor jullie! hopelijk volgende ronde raak.. ik nog niet ongi.. zie nu dat banner ook niet echt
Net weer een testje gedaan en Jawel IK BEN ZWANGER! Dan was het dus afgelopen vrijdag echt een streepje!
Na vrijdag 2 weken over tijd te zijn liet ik bloed testen.... daar vonden ze maar 6 hcg in.....moest het maar afwachten.... vanmorgen thuistest gedaan (3x) en die waren positief...... Zou het dan toch raak zijn?????? zou het dan toch blinven zitten???? ik hou het niet meer!!!! morgen weer bloedprikken.....dan weten we meer.... en volgende week woensdag een echo!!
Ik kan het gewoon niet geloven, ben vandaag 3 weken overtijd! Echt zooo raar dit.. Heb dit nooit gehad. Afgelopen maand voor het eerst met een ovulatie test gewerkt en nu zolang overtijd en testen blijven negatief! Vaag.. Ik ga morgen maar is de dokter bellen voor een bloedtest.. xxx
alhoewel ik moet zeggen dat het nu een week geleden is sinds mijn laatste test.. Ik ga denk ik donderdag of vrijdag weer ff een testje er tegen aan gooien
Ik ben inmiddels ruim 2 weken overtijd en alle testen negatief, maar ben i.v.m vroeger te hoog prolactine gehalte naar de dokter geweest vanmiddag... en ik moet nu eerst bloed prikken en als het inderdaad zo is krijg ik weer dostinex. Heb ik al eens eerder gehad en toen was het in de eerste maand raak! Dus ik ben wel opgelucht dat ze er wat aan doen.. ik was zo zenuwachtig om te gaan, dacht dat die dokter het misschien onzin zou vinden om al zo snel te komen, vooral omdat ik al een dochter heb van 7 maanden. Hij was wel verbaasd dat ik nu al weer zwanger wil raken, maar zei dat het een teken was dat het moederschap goed bevalt en moest er om lachen Hij was al aan het uitrekenen wanneer ik eventueel zwanger zou kunnen raken en hoeveel leeftijdsverschil mijn kindjes dan zouden hebben. Maar ik zei zelf tegen hem dat het niet gezegd is dat het nu weer zo snel raak is.
Hey ja inderdaad! Van mij is het ook nog een gokje hoor weet het nog niet helemaal zeker hoever ik al ben. Ik heb inderdaad ook gezocht naar het topic december mama's maar kon hem zo gauw ook niet vinden.
Ik ben ook alweer even overtijd.Wat een rottijd is dat! Wil eigenlijk maandag naar de HA gaan, maar lees hier dat dat weinig zin heeft. Ik ga vrijdag wel weer testen.
hallo nou ik weet nu eindelijk wrm de testen steeds negatief zijn mijn menstruatie is begonnen jammer genoeg. volgens de huisarts heb ik een miskraam gehad omdat ik een bloeding had het was ook wel dik en slijmerig (sorry dat ik zo vies doe ) maar dan begrijpen jullie het ik vind het egt heel erg d8 egt zeker dat ik zwanger was. maar ik geef niet op ik blijf het proberen
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, dus zal eerst even wat over mijn situatie vertellen. Mijn man en ik zijn nu 10 maanden bezig voor ons eerste kindje, ik had steeds een cyclus tussen de 29 en 35 dagen, maar mijn vorige cyclus was 43 dagen en nu zit ik al op de 49e dag! Heb al meerdere testen gedaan van verschillende merken, maar alles is negatief. Heb sinds afgelopen vrijdag ook bruine afscheiding (innesteling?). Sinds vandaag wordt dat weer iets minder.Verder weinig kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten en heel af en toe een vlaag van misselijkheid. Heb nu een afspraak gemaakt met de huisarts voor a.s. vrijdag...spannend! Groetjes Celia
Ik ben net bij de HA geweest en doorverwezen naar de Gyn. Dit ivm het tussentijds bloedverlies en onregelmatige cyclus. Ik krijg een echo en een uitstrijkje.
Dank je chrisje! Ik ben ook doorverwezen naar de gyn. voor inwendige echo. Heb schijnbaar ineens geen eisprongen meer. Heb jij nog last van zwangerschapskwaaltjes of voel je weinig?
geen eisprong??? das vreemd hoor??? nou laat het maar goed onderzoeken hoor meid! ik heb alle bijhorende kwaaltjes en mijn beste vriendjes zijn de wc-pot en de nutalla chocopastapot!!!
Mijn laatste eerste ongesteldheid dag was 16 maart. Ik ben NOG niet ongesteld. Wel al twee testen gedaan, maar beide negatief. Zal er wel iets anders niet goed zitten. Morgen HA bellen om mijn schildklier te laten checken. Es kijken in wat voor molen ik dan terecht ga komen... Ook ik (wij mijn man en ik) graag weer zwanger worden. Succes allen.
Ja, idd erg vreemd van die eisprongen! Ik heb nl. wel een positieve ovulatietest gehad, maar toen ik de huisarts vertelde dat ik al op cyclusdag 50 zat zei hij gelijk dat ik geen eisprong gehad kon hebben (volgens mij kan dat wel als je eerste gedeelte van de cyclus lang is, maarja...ik ben geen arts). Maar ik kom op internet ook verhalen tegen van meiden die pas na 2 of zelfs 6 weken overtijd een positieve test hebben, stiekem hoop ik daar nog een beetje op want ben ook nog steeds niet ongesteld geweest en heb wel wat vage zwangerschapskwaaltjes. Maar ik wacht het onderzoek van de gyn wel af, 19 mei...duurt dus nog ff helaas. Misschien over een weekje voor de zekerheid nog een testje als ik nog niet ongesteld ben geworden. Jij veel sterkte met je misselijkheid en andere kwaaltjes chrisje!