Hallo, Ik zit al op dag 53 van mijn cyclus heb wel in de derde week een beetje bloed verloren bij het afvegen. Ik dacht dat dat de innesteling was maar de test was negatief. Heb vrijdag en zaterdag ook bloed verloren. Ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden maar het zet niet door. Het is elke keer maar een uurtje of 2 en op te vangen met een inlegkruisje. Het is zeker geen menstruatie want dan zou het veel meer zijn en langer. Ik doe over 2 dagen weer een test en anders ook maar naar de huisarts. Groetjes Sanne
Hoi Sanne, Is de ongesteldheid al doorgezet of heb je al een positieve test? Bij mij geen van beide. Nog steeds bruine afscheiding (nu 3 weken) en geen positieve test, zit nu op cyclusdag 66. Groetjes Celia
Haay Ladies, Ik heb met aandacht al jullie verhalen gelezen, ik zit helaas ook in het zelfde schuitje. Ben al naar de HA geweest nu moet ik over iets meer dan een week terug komen dan pas gaan ze iets ondernemen. Lastig hoor al die onzekerheid. Hopelijk kan ik binnenkort op positief nieuws rekenen want er ik geen spoor van een aankomende ongie te bekennen. Btw dit is pas mijn 2e ronde vraag me wel eens af of het komt doordat ik maar kort met de pil ben gestopt???
Zou kunnen hoor, dat het nu langer duurt omdat je net gestopt bent. Kan wel een jaar duren voordat alles weer normaal is en je lichaam eraan gewend is dat je van de pil af bent. Veel suc6 en sterkte met wachten! Groetjes Celia
Hey, Ja ben ongesteld geworden het zette toch gewoon heel erg door. Veel meer dan ik gewend ben zelfs! Ik hoop dat het deze maand niet zo lang duurt. Dat is wel heel lang zeg 66 dagen ik zou er niet tegen kunnen. Al dat wachten dan maar liever gewoon ongesteld worden he. Nou sterkte en bedankt voor je intresse! Groetjes Sanne
Fijn dat je van die onzekerheid af bent! En idd hopen dat de volgende ronde minder lang duurt! Ik word er ook een beetje "gek" van. Zal blij zijn als ik volgende week bij de gyn ben geweest, dan hoop ik iig wat meer te weten. Groetjes Celia