Hoi! Ik zit ergens mee. We hebben op cyclusdag 13 onbeschermd gesext. Na anderhalve week begon ik wat zwangerschapssmptomen te krijgen (veel afscheiding, misselijk, pijnlijke borsten, moe) Toen ik 2 dagen overtijd was dacht ik dat ik ongesteld ging worden, maar de bloeding zette niet door en is ook nooit helderrood geweest. (hooguit een beetje paarsig) Inmiddels ben ik ruim 2 weken overtijd en heb ik een aantal testen gedaan (ook bij de HA) die allemaal negatief waren. Vandaag heb ik een echo gekregen dus ik dacht wijzer te worden. Nou niet dus. De echoscopist zag een follikel (niet zo bijzonder) maar vond dat ik een forse baarmoeder had. Dat vind ik erg raar. Het probleem is dat het 3 dagen duurt voordat de uitslag bij de dokter ligt en er zit nog een weekend tussen. Ik ben echt superonzeker, mijn symptomen blijven maar toenemen, maar ik kan toch niet zwanger zijn? Of wel? Help me alsjeblieft!
hoi Harley, Het is lastig voor mij te zeggen wat de vergrootte baarmoeder betekent omdat ik het zelf niet hebt gezien. zat er een vergrote holte in de baarmoeder? of was de baarmoeder qua grote groter? Je moet helaas de uitslag afwachten. SOrry dat ik je neit kan verder helpen. Imke