Ik ben inmiddels al 14 dagen overtijd (al 10 maanden gestopt met de pil, laatste 6 maanden elke keer stipt op dag 28 ongi), maar vooralsnog alleen negatieve testen! Snap er niks van en weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Lijkt me raar als ik elke keer op 28 dagen zit dat het nu ineens 42 of meer zou zijn! Aan de andere kant snap ik ook niet dat ik zolang negatief test, als ik zwanger zou zijn zou m'n hcg toch onderhand wel eens hoog genoeg moeten zijn..... Vanochtend dokter gebeld maar moest toch nog langer wachten. Wil ook niet elke dag testen (stiekem wil ik dat natuurlijk wel maar dan maak ik mezelf echt gek denk ik..) pfff.. Hoop toch echt op meer duidelijkheid binnenkort, desnoods ongi dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben....
Herkenbaar. Hier dus ook. Nu al cyclus van 51 dagen en nog niks te bekennen. JA afwachten is inderdaad het beste. Je kan evt. ook medicijnen krijgen om de ongi op te wekken. Zelf wil ik dat niet om het toch natuurlijk op gang te laten komen.
Had je hiervoor wel regelmatige menstruatie Anjou? Ik wist helemaal niet dat het in 1x zoveel dagen kan schelen... Probeer het 'los te laten' maja, das nog niet zo makkelijk
Ik heb ook 'een ronde een uitschieter gehad van drie weken overtijd en 'een ronde bijna twee weken overtijd. Waren ronde 5 en 8 geloof ik. Geen verklaring en andere rondes steeds tussen de 28 en 30 dagen.. gewoon pech hebben dus. (sorry, niet wat je wilt horen)