Hallo dames Vandaag ben ik 2 weken overtijd gisteren ochtend test gedaan maar die was omo wit Zijn er nog meer dames die 2 weken overtijd zijn Ik ga niet beginnen over symptomen aangezien wij al 1.5 jaar bezig zijn dus ik ondertussen weet dat je lichaam je voor de gek kan houden Oké 1tje dan wat wel nieuw is heb zware borsten en zijn gevoelig/pijnlijk Dacht misschien is het leuk om elkaar op de hoogte te houden hoe het gaat of je een positieve test krijgt of dat de rode duivel toch komt
hoi.. jammer dat je geen reacties krijgt ikzelf ben nog maar pas bezig, dus kan nog niet meepraten van overtijd zijn. heb je nog eens opnieuw getest? liefs
vaker onregelmatig meid? Wat was dan je langste cyclus? dan kun je van die het beste uitgaan... Succes, duim voor een dikke 2de streep
Ik hoop dat het snel nog gaat komen. Misschien is je lichaam even uit balans...maar ja je weet het zelf waarschijnlijk als geen ander. 1,5 jaar is niet niks meisje! Mijn langste wacht was een jaar dus ik weet hoe zwaar het kan zijn. Ik zou ook over een paar dagen weer testen. Misschien heb je dan meer geluk?
@bjanc me langste is 33 dagen Zit steeds tussen de 28 en de 30 dagen @moniquea het is zeker zwaar elke keer die teleurstelling Ga morgen testen en donderdag als er dan nog geen verandering is vrijdag naar de ha denk ik
Nee heb normaal een cyclus van 28-30 maar nooit zo lang 1x is dat gebeurt maar dat was helemaal in het begin wil vrijdag naar de ha dan zou ik bijna 3 weken overtijd zijn
Hoi dames, Ik ben nu 12 dagen over tijd. Dit is pas de 2e ronde, dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen. Mijn vorige cyclus duurde 30 dagen. Ik hoop dat er straks bij de post nieuwe testen bij zitten. Afgelopen zaterdag was de test nog omowit.
Hier ook week overtijd.. Paar dagen geleden test gedaan en ook omo wit.. Ben ook keer 2 weken overtijd geweest en was ook niet raak hoop dat er bij jou nog verandering in komt