2 weken overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Desiree92, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Hallo!
    Ik ben er weer even met wat hoop! :)
    Gisteravond en vannacht heel vaak overgegeven ,zo misselijk hele dag nog ,
    Virusje of misschien zwanger? Ik had net hele vruchtb. Afscheiding dus ik een ovulatietestje gedaan,die knalt eraf!
    Dus waarschijnlijk en hele late eisprong...dag 73 dus klussen.als de misselijkheid over is...! Of zwanger;)..ovulatietest kan positief zijn bij zwangerschap toch?

2. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    list: gefeliciteerd!

3. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Dat klopt, zo kwam ik erachter dat ik zwanger was ipv eisprong had. Dus zou ook nog ff zw.testje doen.

4. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    He meiden,
    Ben er ook weer... heb vrijdag al uitslag gehad. Uitslagen waren goed...ha heeft overleg gepleegd met gyn en de echo heeft de gyn ook bekeken. Ik heb nu een hormoonkuur (duphaston 10 mg) gekregen om mn menstruatie op te wekken. Op dag 3 van mn menstruatie moet ik weer bloedprikken... ben benieuwd. Waarschijnlijk daarna ook wel naar de gyn... afwachten dus.

@ jezzebel...hoop ook voor jou dat de uitslagen goed zijn!! Succes nog even met wachten..gelukkg heb je wat afleiding hè :)

@ Desiree...jeetje jullie zijn al lang bezig zeg. Ik las in het nod forum dat jullie nog niet naar de gyn willen? Knap hoor dat jullie het nog zonder hulp willen proberen!

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Spannend! Toch even zwangerschapstestje doen?

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @1e wondertje ik zou het beide doen en het gezellig maken in bed en een zw testje doen :)

7. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Nou helaas, echt een witte test.
    Misselijkheid is er nog, toch een virusje dus!
    Nu Lees je ook wel dat je valspositieve ovulatietesten kan hebben bij Pcos toch?
    Nu weet ik niet of dat heb natuurlijk, hier weer gezellig maken en donderdag naar de gyn!

Succes Jezzebel morgen en Miss Aniet ook succes ,hopelijk slaat de kuur aan!

Deel Deze Pagina