jullie ervaringen met tarwekiemolie capsules ?.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkertje, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hoihoi,

Ik hoorde over tarwekiemolie dat zou een zwangerschap kunnen versnellen etc,

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
    Benieuwd of dat indd wat doet :)

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    mijn ervaringen waren de eerste 3 maanden positief.. door de tarwekiemolie was ik korten er wat meer ongesteld.. maar de laatste 2 maanden werkt het niet meer.. lijk ik juist langer ongesteld zo'n 10 dagen bruin bloedverlies! verder heeft het ook nog niet geleid tot een zwangerschap.. dus bij ons pakt het nog niet zo uit als gehoopt!
    ik gebruik die van de kruitvat! vanaf de eisprong!

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dus je gebruikt ze geen hele maand door? Niet elke dag innemen Lin1989?

Ik ben ze ook net gaan halen... Zijn nog niet zo lang bezig, maar des te sneller, des te beter natuurlijk ;)
    Als het deze maand niet prijs is, begin ik ze volgende ronde te nemen!

4. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Misschien is het toeval, maar ik had na 1,5 maand tarwekiemolie ineens een cyclus van 16 dagen. 13 dagen later begon ik weer licht te vloeien en dat is nog niet over. Ben er voor de zekerheid maar mee gestopt.

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik weet wel dat je ze gewoon dagelijks in moet nemen die vd kruidvat 3maal per dag, hoeft niet perse tijdens de eisprong of er net na, het spul schijnt zowieso goed te zijn voor het lichaam :D..
    Ben nu ook wel heeel benieuwd!! Haha

6. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik kreeg er tussentijdse bloedingen en darmklachten van.
    Het werkt wel wat betreft beter baarmoederslijmvlies, ik was veel heftiger ongesteld. Ik ben er maar mee gestopt, die tussentijdse bloedingen vond ik echt vervelend

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben er 7 maart mee begonnen op de eerste dag van me cyclus, lees hier op het forum heel veel positieve verhalen over. Ik heb geen klachten tot nu toe van de tarwekiemolie. 4 april is me Nod dus ben benieuwd of ik dan een positieve test heb!

8. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Hoi,

Ook ik ben begonnen met het slikken van tarwekiemolie. Ik heb de van A. Vogel. Ik ben begonnen met slikken vanaf mijn eisprong (20 maart) en slik er 2 per dag. Ik ben van plan om ze gewoon elke dag in te nemen de gehele cyclus. Volgende vrijdag is mijn NOD dus ik ben benieuwd:D

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw spannend! Ik duim voor jullie! ,
    Laat het hier even weten ben heel benieuwd :D

Ik ben haf november gestopt met de pil was 4 maanden niet ongeateld tot ik 6 maart ineens heeel klein beetje bloed ging verliezen 2 dagen dit gehad, mij niet helemaal duidelijk of het nou menstruatie was.. Ben nu sinds vanavond ook maar begonnen met de tarwekiemcapsule (kruidvat), ben benieuwd wat of het gaat doen...

Deel Deze Pagina