2 weken stopweek gehad ipv 1 - wat nu

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Astastia, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astastia

Astastia Lid

30 mrt 2006
    7
    0
    0
    Hallo!

Ik heb een fout gemaakt met de pil, ik heb 2 weken stopweek gehad ipv 1 week (de tijd ging zo snel dat ik niet door had dat ik weer moest beginnen). Ik kwam hier veel te laat achter waardoor ik de 7 dagen erna ook niet veilig heb gevreeen.

Nu heb ik mijn menstruatie afgewacht, ik ben wel ongesteld geworden maar het stelt nog weinig voor. Ervan uit gaande dat het 'gewoon' wordt, kan ik er dan ook vanuit gaan dat ik niet zwanger ben of moet ik toch een test gaan kopen (dus ook al verlies ik een normale hoeveelheid bloed).

Als de menstruatie niet doorzet dan koop ik in ieder geval maar een testje.

2. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Als je gewoon ongesteld wordt dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent maar 100% zeker weet je het niet. Je had wel een redelijke kans om zwanger te worden. Dus als je het helemaal zeker wilt weten zou ik maar even een test doen. Succes!

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik zou voor alle zekerheid toch maar een testje doen! De eerste 7 dagen je pil niet nemen komt overeen met je pil gewoon een hele maand niet nemen, en houdt dus een behoorlijk risico in! Ik zou toch maar een testje doen voor alle zekerheid!

Succes!

4. marijke1986

24 mei 2006
    16
    0
    0
    Gezien je de eerste week de meeste kans hebt om zwanger te raken zou ik wel een testje doen, niet alle vrouwen stoppen met bloeden als ze zwanger zijn.

Zelf heb ik in de eerste week m'n nuvaring niet op tijd na het vrijen weer ingedaan en was hij er 12 uur uitgeweest terwijl 3 het maximum is. Ben wel ongesteld geworden, maar heb wel iedere dag een stekend gevoel in m'n buik. Ook ik ga dus voor de zekerheid een testje halen

5. Niet meer actief

Ik zou idd ook even een testje doen! dan weet je het zeker! en dan hoef je je eigen niet bang te maken!
    Wat ik ook zo doen is de rest van de mnd voor de zekerheid een condoom gebruiken!
    je lijf is nu ff van het wappie.

nou succes meid
    xxx sanne

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou even testen als ik jou was.
    Na 7 dagen is de pil weer veilig als ik me niet vergis, dus eerst even een condoom oid erbij gebruiken is misschien wel handig.

7. She

She Lid

16 jan 2007
    49
    0
    0
    Ik had ook zoiets 2 weken geleden. Ik moest op vrijdag weer beginnen met de pil na een stopweek, maar ben hem toen 2 dagen vergeten en ben zondags pas weer begonnen. In die dagen hebben we onveilige seks gehad. Is er een kans dat we nu zwanger zouden kunnen zijn? Ik slik de pil vanaf die zondag nu anderhalve week, wanneer zou je eventueel kunnen testen?

Deel Deze Pagina