Ik heb last van misselijkheid rond de eisprong en erna, hebben meer van jullie dat en waardoor zou dit kunnen komen? Verandering van hormonen Misschien?
Dit komt door de stijging van het progesteron. Ik word de eerste week na de eisprong altijd zeer misselijk. Daarna neemt het progesteron af en een week later wordt je ongi. Als er wel een bevruchting plaatsvind en het eitje innesteld neemt dit hormoon alleen maar toe. Heel veel succes alvast! Ik ben bang dat ik dan namelijk boven de pot moet gaan hangen!
Hier ook vreselijk misselijk, tot aan mn ongi aan toe. En ruim voor mn ei begint het alweer helaas. Ik heb teveel klachten die samen hangen met ongesteld zijn maar die al ver voor of ruim na plaats vinden. Ik ga maandag voor de zoveelste check naar de ha.
Ja heel vervelend hè allemaal, denk ook door het progesteron hormoon, alleen toen ik zwanger was van mijn miskraam heb ik progesteron moeten slikken wegens bruinverlies en toen was ik niet misselijk, gek he, lichaam zit raar in elkaar soms.